ПОУРОЧНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТА
«СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА»
(70 ГОДИН)
№ з/п
|
Дата проведення
|
Тема уроку
|
Кількість годин
|
І к у р с
І с е м е с т р
|
|||
Із літератури реалізму
|
|||
1.
|
Вступ. Загальна характеристика розвитку культури та
літератури ХІХ ст.
|
1
|
|
2.
|
Стендаль – представник французької літератури ХІХ століття
|
1
|
|
3.
|
Композиція і символіка роману «Червоне і чорне» Стендаля
|
1
|
|
4.
|
Конфлікт головного героя із суспільством - основний
стрижень роману Стендаля «Червоне і
чорне»
|
1
|
|
5.
|
Урок розвитку усного мовлення. Шлях Жульена Сореля – це шлях злету чи шлях падіння? (усний переказ епізоду твору)
|
1
|
|
6.
|
Оноре де Бальзак – видатний французький письменник ХІХ століття
|
1
|
|
7.
|
Влада золота та її філософія в повісті Оноре де Бальзака «Гобсек
|
1
|
|
8.
|
Урок розвитку писемного мовлення. Характеристика образу Гобсека,
неоднозначність «філософа» і «скнари» (написання есе «Що таке щастя?»)
|
1
|
|
9.
|
Урок позакласного читання. Гі де Мопассан (1850–1893). «Місячне світло», «Два
товариші».
|
1
|
|
10.
|
Контрольна робота
з теми: «Соціально-психологічна проза ХІХ століття» (тести, розгорнуті
відповіді на запитання, творчі завдання тощо)
|
1
|
|
Тематичне оцінювання № 1
|
|||
11.
|
Федір Достоєвський. Митець і доля
|
1
|
|
12.
|
Роман Ф.Достоєвського «Злочин і кара» - шедевр російської літератури
|
1
|
|
13.
|
Теорія Родіона Раскольникова. Шлях злочину
|
1
|
|
14.
|
Контрольний класний твір-роздум за романом Ф. Достоєвського «Злочин і кара»
|
1
|
|
15.
|
Творчість Л.Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної
літератури
|
1
|
|
16.
|
Роман «Анна Кареніна». Система образів роману.
|
1
|
|
17.
|
ДКР
|
1
|
|
Тематичне оцінювання №2
|
|||
ІІ с е м е с т р
2.
Традиції і новаторські зрушення в поезії середини
другої половини ХІХ століття
|
|||
18.
|
Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини ХІХ
ст.( Ф.І.Тютчев, А.А.Фет)
|
1
|
|
19.
|
Життєвий і творчий шлях В. Вітмен а
|
1
|
|
20.
|
Збірка В.Вітмена «Листя трави». «Пісня про себе» – програмовий твір Вітмена
|
1
|
|
21.
|
Ш.Бодлер - представник французької поезії ХІХ століття
|
1
|
|
22.
|
Ш. Бодлер. Збірка «Квіти Зла»
|
1
|
|
23.
|
Урок розвитку писемного мовлення. Символізм як літературний напрям останньої третини
ХІХ – початку ХХ століття (складання тез параграфа підручника)
|
1
|
|
24.
|
Життєвий і творчий шлях Поля Верлена
|
1
|
|
25.
|
Поезія Поля Верлена. «Забуті арієти», «Так тихо серце плаче»,
«Поетичне мистецтво»
|
1
|
|
26.
|
Життєва стезя А.Рембо
|
1
|
|
27.
|
Поетичні твори А.Рембо («Голосівки», «Пяний корабель», «Відчуття»)
|
1
|
|
28.
|
Контрольний робота з теми: «Традиції та новаторські зрушення в поезії ІІ половини
ХІХ ст.» (Твір-характеристика поетів-символістів)
|
1
|
|
Тематичне оцінювання № 3
|
|||
3.
Роман ранньомодерністської доби
|
|||
29.
|
Життєвий і творчий шлях Оскара Уайльда
|
1
|
|
30.
|
Роман О.Уайльд «Портрет Доріана Грея». Тематика і проблематика твору
|
1
|
|
31.
|
Урок розвитку усного мовлення. Система
образів роману О.Уайльда «Портрет Доріана Грея» (усний переказ епізоду твору)
|
1
|
|
32.
|
Контрольний класний твір-роздум на тему: «Мораль
чи краса?» (за романом О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»)
|
1
|
|
33.
|
Урок позакласного читання. Р.Бредбері 451 градус за Ференгейтом
|
1
|
|
34.
|
Шляхами світової літератури ХІХ століття
|
1
|
|
35.
|
ДКР
|
1
|
|
Тематичне оцінювання №4
|
|||
Всього : 35 годин
Розробила:
викладач Комісар О.В.
|
|||
№ з/п
|
Дата проведення
|
Тема уроку
|
Кількість годин
|
ІІ к у р с
І с е м е с т р
|
|||
Із літератури І половини ХХ століття
|
|||
1.
|
Загальна характеристика розвитку літератури першої половини XX ст.
|
1
|
|
2.
|
Життєвий і творчий шлях Ф.Кафки. «Перевтілення»
|
1
|
|
3.
|
Тематика і проблематика твору «Перевтілення» Ф.Кафки
|
1
|
|
4.
|
Дж. Джойс — видатний ірландський письменник-модерніст. Характерні риси
його творчості
|
1
|
|
5.
|
Засновники європейської модерністської прози. М.Пруст. Дж.Джойс
|
1
|
|
6.
|
Урок розвитку усного мовлення. Реконструкція лінійного сюжету есе «Джакомо
Джойс» (усно).
|
1
|
|
7.
|
Урок позакласного читання. Література першої половини XX ст.(М.Пруст «У пошуках втраченого часу»
|
1
|
|
8.
|
Контрольна робота №1 (тестування, розгорнуті відповіді на запитання)
|
1
|
|
Тематичне оцінювання №1
|
|||
9.
|
М. Булгаков — видатний російський письменник. «Майстер і Маргарита».
Особливості композиції твору.
|
1
|
|
10.
|
Проблематика та характеристика головних образів роману «Майстер і
Маргарита»
|
1
|
|
11.
|
Контрольний класний твір
«Тривоги за долю людства»
|
1
|
|
12.
|
Глибинні зрушення в поезії XX століття. Поезія P.M. Рільке. «Орфей.Евридіка.Гермес»
|
1
|
|
13.
|
Г. Аполлінер як представник модерністської поезії ХХ століття
|
1
|
|
14.
|
«Срібна доба» російської поезії. Поезія 0.Блока («Незнайома», «Весно,
весно, без меж і краю») Виразне читання напам’ять.
|
1
|
|
15.
|
Життєвий і творчий шлях А.Ахматової. «Реквієм». «Довкола жовтий вечір
ліг»
|
1
|
|
16.
|
Наш світ очима митців-модерністів
|
1
|
|
Тематичне оцінювання №2
|
|||
2.
Із літератури другої половини ХХ століття
|
|||
17.
|
Двополюсність світу після ІІ світової війни
|
1
|
|
18.
|
Бертольд Брехт — видатний німецький письменник. «Епічний театр» Б.
Брехта.
|
1
|
|
19.
|
Проблематика та художні особливості п’єси Б.Брехта «Життя Галілея»
|
1
|
|
20.
|
Урок розвитку писемного мовлення. Розгорнута відповідь на питання «Чи актуальні
нині проблеми відповідальності вченого за свої відкриття, поставленні у п’єсі
«Життя Галілея» Б. Брехта»?»
|
1
|
|
21.
|
Альбер Камю — видатний французький письменник. Камю і екзистенціалізм.
|
1
|
|
22.
|
«Чума» — антифашистський роман-притча
|
1
|
|
23.
|
Абсурд і трагічний стоїцизм у романі
«Чума»
|
1
|
|
24.
|
ДКР
|
1
|
|
Тематичне оцінювання №3
|
|||
За семестр: 24 години
|
|||
ІІ с е м е с
т р
Із
літератури другої половини ХХ століття
|
|||
25.
|
Життєвий і творчий шлях Е. Хемінгуея
|
1
|
|
26.
|
«Старий і море» — повість-притча про людину. Образ Сантьяго
|
1
|
|
27.
|
Г. Гарсіа Маркес — відомий колумбійський письменник, лауреат Нобелівської
премії
|
1
|
|
28.
|
Урок розвитку усного мовлення. Чи потребує людство дива? (за оповіданням «Стариган
з крилами» Г.Г.Маркеса.)Усний переказ
оповідання, епізоду твору
|
1
|
|
29.
|
Контрольний класний твір. Принцип айсберга і художній текст (роль інакомовлення в літературі XX
століття)
|
1
|
|
Тематичне
оцінювання №1
|
|||
2.
Із літератури другої половини ХХ століття
|
|||
30.
|
Урок розвитку писемного мовлення. Література постмодернізму та її характерні
ознаки (складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника))
|
1
|
|
31.
|
М.Павич — сербський письменник-постмодерніст. Утілення в оповіданні
«Дамаскин» рис постмодернізму.
|
1
|
|
32.
|
Використання фактів візантійської та поствізантійської культури як
характерна ознака творчості М.Павича.
|
1
|
|
33.
|
Урок позакласного читання.
Література початку XXI ст.
(П.Зюскінд «Парфуми», Ф.Дюрренматт
«Гостини старої дами»)
|
1
|
|
34.
|
Урок узагальнення
|
1
|
|
35.
|
ДКР
|
1
|
|
Тематичне оцінювання №2
|
|||
За семестр: 11 годин
|
|||
Всього: 35 годин
|
Викладач: Комісар О.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар