Поурочно-тематичне планування зі світової літератури

                                                  
ПОУРОЧНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТА
«СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА»

(70 ГОДИН)


№ з/п
Дата проведення
Тема уроку
Кількість годин
І к у р с
І  с е м е с т р
Із літератури реалізму
1.

Вступ. Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст.
1
2.

Стендаль – представник французької літератури ХІХ століття
1
3.

Композиція і символіка роману «Червоне і чорне» Стендаля
1
4.

Конфлікт головного героя із суспільством -  основний  стрижень роману Стендаля «Червоне і чорне»
1
5.

Урок розвитку усного мовлення. Шлях Жульена Сореля – це шлях злету чи шлях падіння? (усний переказ епізоду твору)
1
6.

Оноре де Бальзак – видатний французький письменник ХІХ століття
1
7.

Влада золота та її філософія в повісті Оноре де Бальзака «Гобсек
1
8.

Урок розвитку писемного мовлення.  Характеристика образу Гобсека, неоднозначність «філософа» і «скнари» (написання есе «Що таке щастя?»)
1
9.

Урок позакласного читання. Гі де Мопассан (1850–1893). «Місячне світло», «Два товариші».
1
10.

Контрольна робота з теми: «Соціально-психологічна проза ХІХ століття» (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання тощо)
1


Тематичне оцінювання № 1

11.

Федір Достоєвський. Митець і доля
1
12.

Роман Ф.Достоєвського «Злочин і кара» - шедевр російської літератури
1
13.

Теорія Родіона Раскольникова. Шлях злочину
1
14.

Контрольний класний твір-роздум за романом Ф. Достоєвського «Злочин і кара»
1
15.

Творчість Л.Толстого як найповніший вияв можливостей реалістичної літератури
1
16.

Роман «Анна Кареніна». Система образів роману.
1
17.

ДКР
1


Тематичне оцінювання №2

ІІ  с е м е с т р
2. Традиції і новаторські зрушення в поезії середини
другої половини ХІХ століття
18.

Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини ХІХ ст.( Ф.І.Тютчев, А.А.Фет)
1
19.

Життєвий і творчий шлях В. Вітмен а
1
20.

Збірка В.Вітмена «Листя трави». «Пісня про себе» – програмовий твір Вітмена
1
21.

Ш.Бодлер - представник французької поезії ХІХ століття
1
22.

Ш. Бодлер. Збірка «Квіти Зла»
1
23.

Урок розвитку писемного мовлення. Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ – початку ХХ століття (складання тез параграфа підручника)
1
24.

Життєвий і творчий шлях Поля Верлена
1
25.

Поезія Поля Верлена. «Забуті арієти», «Так тихо серце плаче», «Поетичне мистецтво»
1
26.

Життєва стезя А.Рембо
1
27.

Поетичні твори А.Рембо («Голосівки», «Пяний корабель», «Відчуття»)
1
28.

Контрольний робота з теми: «Традиції та новаторські зрушення в поезії ІІ половини ХІХ ст.» (Твір-характеристика поетів-символістів)
1


Тематичне оцінювання № 3

3. Роман ранньомодерністської доби
29.

Життєвий і творчий шлях Оскара Уайльда
1
30.

Роман О.Уайльд «Портрет Доріана Грея». Тематика і проблематика твору
1
31.

Урок розвитку усного мовлення. Система образів роману О.Уайльда «Портрет Доріана Грея» (усний переказ епізоду твору)
1
32.

Контрольний класний твір-роздум   на тему: «Мораль чи краса?» (за романом О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»)
1
33.

Урок позакласного читання. Р.Бредбері 451 градус за Ференгейтом
1
34.

Шляхами світової літератури ХІХ століття
1
35.

ДКР
1


Тематичне оцінювання №4


Всього : 35 годин

                                                                Розробила:                      викладач Комісар О.В.  


№ з/п
Дата проведення
Тема уроку
Кількість годин
ІІ к у р с
І  с е м е с т р
Із літератури І половини ХХ століття
1.

Загальна характеристика розвитку літератури першої половини XX ст.
1
2.

Життєвий і творчий шлях Ф.Кафки. «Перевтілення»
1
3.

Тематика і проблематика твору «Перевтілення» Ф.Кафки
1
4.

Дж. Джойс — видатний ірландський письменник-модерніст. Характерні риси його творчості
1
5.

Засновники європейської модерністської прози. М.Пруст. Дж.Джойс
1
6.

Урок розвитку усного мовлення. Реконструкція лінійного сюжету есе «Джакомо Джойс» (усно).
1
7.

Урок позакласного читання. Література першої половини XX ст.(М.Пруст «У пошуках втраченого часу»
1
8.

Контрольна робота №1 (тестування, розгорнуті відповіді на запитання)
1


Тематичне оцінювання №1

9.

М. Булгаков — видатний російський письменник. «Майстер і Маргарита». Особливості композиції твору.
1
10.

Проблематика та характеристика головних образів роману «Майстер і Маргарита»
1
11.

 Контрольний класний твір «Тривоги за долю людства»
1
12.

Глибинні зрушення в поезії XX століття. Поезія P.M. Рільке. «Орфей.Евридіка.Гермес»
1
13.

Г. Аполлінер як представник модерністської поезії ХХ століття
1
14.

«Срібна доба» російської поезії. Поезія 0.Блока («Незнайома», «Весно, весно, без меж і краю») Виразне читання напам’ять.
1
15.

Життєвий і творчий шлях А.Ахматової. «Реквієм». «Довкола жовтий вечір ліг»
1
16.

Наш світ очима митців-модерністів
1


Тематичне оцінювання №2

2. Із літератури другої половини ХХ століття
17.

Двополюсність світу після ІІ світової війни
1
18.

Бертольд Брехт — видатний німецький письменник. «Епічний театр» Б. Брехта.
1
19.

Проблематика та художні особливості п’єси Б.Брехта «Життя Галілея»
1
20.

Урок розвитку писемного мовлення. Розгорнута відповідь на питання «Чи актуальні нині проблеми відповідальності вченого за свої відкриття, поставленні у п’єсі «Життя Галілея» Б. Брехта»?»
1
21.

Альбер Камю — видатний французький письменник. Камю і екзистенціалізм.
1
22.

«Чума» — антифашистський роман-притча
1
23.

Абсурд і трагічний стоїцизм у романі «Чума»
1
24.

ДКР
1


Тематичне оцінювання №3

За семестр: 24 години
ІІ  с е м е с т р
Із літератури другої половини ХХ століття
25.

Життєвий і творчий шлях Е. Хемінгуея
1
26.

 «Старий і море» — повість-притча про людину. Образ Сантьяго
1
27.

Г. Гарсіа Маркес — відомий колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії
1
28.

Урок розвитку усного мовлення. Чи потребує людство дива? (за оповіданням «Стариган з крилами» Г.Г.Маркеса.)Усний переказ оповідання, епізоду твору
1
29.

Контрольний класний твір. Принцип айсберга і художній текст (роль інакомовлення в літературі XX століття)
1
Тематичне оцінювання №1
2. Із літератури другої половини ХХ століття
30.

Урок розвитку писемного мовлення. Література постмодернізму та її характерні ознаки (складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника))
1
31.

М.Павич — сербський письменник-постмодерніст. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму.
1
32.

Використання фактів візантійської та поствізантійської культури як характерна ознака творчості М.Павича.
1
33.

 Урок позакласного читання. Література початку XXI ст. (П.Зюскінд «Парфуми», Ф.Дюрренматт «Гостини старої дами»)
1
34.

Урок узагальнення
1
35.

ДКР
1


Тематичне оцінювання №2

За семестр: 11 годин
Всього: 35 годин
Викладач: Комісар О.В.


Немає коментарів:

Дописати коментар