вівторок, 5 травня 2020 р.

Тиждень 8. Зарубіжна література І курс. Для здобувачів освіти групи №3
Тема 15. Д.Оруелл життя і творчість. Повість-притча «Колгосп тварин». Образ головного героя в динаміці.  
Завдання: 1) підручник стор. 120-122 скласти хронологічну таблицю життя і творчості Д.Оруелла 2) читаємо про твір "Колгосп тварин" опрацьовуємо стор. 122-124,  3) опрацьовуємо посилання нижче

Джордж Оруэлл: как стать пророком

10 цікавих фактів про Джорджа Орвелла

Скотный двор - Джордж Оруэлл - Аудиокнига

Тема 16. Поетика антиутопії Д.Оруелла: фантастика, мова, символи, алегорії. Завдання: 1) читаємо повість-притчу "Колгосп тварин" стор. 124-142, 2) опрацьовуємо посилання нижче, 3) виконуємо тести за твором  зошиті або робите скриншот і відправляєте мені) 

Скотный двор 1999 DVDRip

Скотный двор (Джордж Оруэлл). Рассказ и мультфильм

Колгосп тварин
Тести онлайн 
https://naurok.com.ua/test/dzhordzh-oruell-16112.html

Тиждень 8. Українська мова І курс. Для здобувачів освіти групи №3
Тема 15. Написання складних слів разом, окремо, через дефіс. 
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 42, письмово виконуємо впр. 200. Пройти тест онлайн.

Разом, окремо, з дефісом?! 😱 Складні прикметники - типове завдання на ЗНО

ЗНО Українська мова Написання складних слів разом та через дефіс

Написання складних слів разом, окремо і через дефіс: прислівник

Тести 10 клас


Тема 16.  Написання слів іншомовного походження. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 44, письмово виконуємо впр. 208. 

Правопис слів іншомовного походження. Українська мова 10 клас

Практичний урок . Іншомовні слова на ЗНО [Типове завдання ЗНО]

Лайфхак українською. Слова іншомовного походження, наголоси

Тема 17. Складні випадки написання імен, прізвищ та геграфічних назв. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 45, письмово виконуємо впр. 213.

Написання географічних назв

В каком порядке пишутся имя и фамилия - экспресс-урок

Склонения фамилий с окончанием "ко" - экспресс-урок с Фросей


понеділок, 4 травня 2020 р.

Тиждень 8. Зарубіжна література І курс. Для здобувачів освіти групи №4
Тема 8. Віхи життя та значення діяльності Й.В.Гете. 
Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: стор. 8-10, скласти хронологічну таблицю життя і творчості Гете.
https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

Гете, Йоганн Вольфганг фон


ГЕТЕ І ЙОГО ВІСІМ МУЗ


Йоганн-Вольфґанґ фон Ґете і його «Фауст»


Фауст / Faust - Eine deutsche Volkssage фильм по одноименной трагедии Гёте


Тиждень 8. Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №4
Тема 13. "Чари ночі" О.Олеся - перлина інтимної лірики української поезії. 
Завдання: Опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: читаємо та аналізуємо поезію стор.226-228 .  Письмово дати відповіді на питання 1-5, стор. 228  
Олександр Олесь - Чари ночі (Характеристика твору)
Аналіз «Чари ночі» Олександр Олесь

Олександр Олесь. Чари Ночі (Поезія)

Тема 14. Неоромантичні символістські тенденції у творчості О.Олеся "З журбою радість обнялась".

Завдання: Опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: читаємо та аналізуємо поезію стор.225-226. Вивчити вірш напам'ять. Письмово дати відповіді на питання 1-4 ,стор. 226

Олександр Олесь. Добірка віршів "З журбою радість обнялась"

Між радістю і журбою. О.Олесь

Олександр Олесь “З журбою радість обнялась...” та ін.

Тиждень 8. Українська мова І курс. Для здобувачів освіти групи №4
Тема 13. Іменники, що мають форму тільки однини або множини.  Опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 61, письмово впр. 274, стор. 192 Пройти тест за посиланням (останнє)
Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини чи множини
http://shkolyar.in.ua/morfologia/chyslo-imennykiv

Українська мова. Тема: Рід та число іменників (частина 2).

Іменники однина і множина


ІТести  Українська мова  10 клас  


Тема 14. Складні випадки відмінювання іменників. Опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 53, письмово впр. 245, стор. 177. Пройти тест за посиланням (останнє)

10 клас.Українська мова.Складні випадки відмінювання іменників. (Тиж.2:ЧТ)

Відмінкові закінчення іменників. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI

Складні випадки правопису відмінкових закінчень

неділя, 3 травня 2020 р.

Тиждень 8. Українська література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №1
Тема 8. Підсумковий урок. Написання контрольної роботи

Директорська контрольна робота
з української літератури
для учнів ІІ курсу
«Електрогазозварник, електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування»
ТЕСТИ
І рівень (за правильну відповідь 1 бал)
1.  Головною ідеєю твору «Я (Романтика)» є
 А змалювання тяжкої жіночої долі
 Б зображення людини в кризовій ситуації
 В засудження революційного фанатизму
 Г оспівування революційної романтики
 Д утвердження ідеалів більшовизму

2. Події у творі «Я (Романтика)» розгортаються в такій послідовності:
 А засідання чорного трибуналу — засудження теософів — ухвалення вироку розстріляти черниць — прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста
 Б прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста, ухвалення вироку розстріляти черниць — засідання чорного трибуналу
 В прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста — ухвалення вироку розстріляти черниць — засідання чорного трибуналу — засудження теософів
 Г засідання чорного трибуналу — прохання Андрюші відпустити його на фронт — засудження теософів — ухвалення вироку розстріляти черниць — вихід чорного трибуналу з міста
 Д засудження теософів — ухвалення вироку розстріляти черниць — засідання чорного трибуналу — прохання Андрюші відпустити його на фронт — вихід чорного трибуналу з міста

3. Про що говорить То-Ма-Кі в наведеному уривку?
B мене одна наречена, наречена з колиски, про яку я думав, мабуть, і тоді, коли не вмів ще говорити. Наречена, що для неї я жив ціле життя, їй присвятив сталеву шпагу й за неї підставляв під мечі важкий щит. ...Для неї я був сміливий і впертий, заради неї я хотів бути в першій лаві бійців — бійців за її розквітання. Для неї я полюбив море, поставив на гербі якір, що його приймають усі моря світу, і колишеться над ним могутній корабель…
А про музику
 Б про культуру нації
В про балерину
 Г про море
Д про релігію

4. Прототипом Сева у творі став
А  Сізіф
Б  Т. Шевченко
В  Шекспір
Г  О. Довженко
Д  Ю. Яновський

5. Події в житті головного героя роману В. Підмогильного «Місто» розгортаються в такій послідовності:
 А нічні зустрічі з «мусінькою» — вступ до інституту — написання першого оповідання — необдумана пропозиція одружитися із Зоською — придбання квартири
 Б вступ до інституту — написання першого оповідання — нічні зустрічі з «мусінькою» — необдумана пропозиція одружитися із Зоською — придбання квартири
 В придбання квартири — вступ до інституту — необдумана пропозиція одружитися із Зоською — написання першого оповідання — нічні зустрічі з «мусінькою»
 Г вступ до інституту — придбання квартири — нічні зустрічі з «мусінькою» — написання першого оповідання — необдумана пропозиція одружитися із Зоською
 Д написання першого оповідання — необдумана пропозиція одружитися із Зоською — нічні зустрічі з «мусінькою» — вступ до інституту — придбання квартири

6. У творі «Моя автобіографія» розповідь ведеться в такій послідовності:
 А про участь героя в громадянській війні — про творчий процес — про батьків героя — про його дитячі витівки
 Б про батьків героя — про його дитячі витівки — про творчий процес — про участь у громадянській війні
 В про батьків героя — про його дитячі витівки — про участь у громадянській війні — про творчий процес
 Г про дитячі витівки — про участь у громадянській війні — про творчий процес — про батьків героя
 Д про творчий процес — про батьків героя — про його дитячі витівки — про участь у громадянській війні

7. Яке слово пропущене в реченні?
Ви були коли-небудь на річці, на Осколі, що тече ... нашою аж у річку Північний Донець?
  А Львівщиною
 Б Полтавщиною
 В Харківщиною
 Г Сумщиною
 Д Чернігівщиною
8. Події в комедії «Мина Мазайло» М. Куліша розгортаються в такій послідовності:
 А приїзд дядька Тараса — обурення тьоті Моті через український напис на вокзалі — поява діда-запорожця у мареннях Мини — звільнення з посади Мазайла
 Б звільнення з посади Мазайла — обурення тьоті Моті через український напис на вокзалі — приїзд дядька Тараса — поява діда-запорожця у мареннях Мини.
 В обурення тьоті Моті через український напис на вокзалі — приїзд дядька Тараса — поява діда-запорожця у мареннях Мини — звільнення з посади Мазайла.
 Г приїзд дядька Тараса — поява діда-запорожця у мареннях Мини — звільнення з посади Мазайла — обурення тьоті Моті через український напис на вокзалі.
 Д поява діда-запорожця у мареннях Мини — звільнення з посади Мазайла — обурення тьоті Моті через український напис на вокзалі — приїзд дядька Тараса.

9. У поезії «Різдво» Б.-І. Антонича НЕ згадується
 А Марія 
 Б етнографічна група українців
 В місто Віфлеєм, де народився Ісус Христос
 Г подія народження Бога
 Д містечко Дукля

10.  Установіть відповідність між героєм твору О.Турянського «Поза межами болю» і його характеристикою.
1 Штранцінгер  А організатор танцювальних вечорів
2 Бояні                Б скрипаль
3 Добровський   В помер першим, з його одягу запалили багаття 
4 Пшилуський     Г страждає через зраду дружини
                             Д світлі думки про дружину і сина стали чинником у боротьбі за життя

11.   У поезії «Уривок з поеми» автор розмірковує про
А поєднання язичництва і християнства
 Б найдорожчі життєві цінності людини
 В нескореність сильної особистості
 Г пробудження в народу психології переможця
 Д синівську подяку матері за турботу і любов

12. Укажіть місця, де відбуваються події роману «Тигролови» І. Багряного
 А хутір Хмарище, Київ, Ніжин
 Б Уссурійський край, Зелений Клин, Хабаровськ
 В Оскіл, місто Енськ, Харківщина
 Г Чорне море, Каховка, перекопська рівнина
 Д Україна, Сибір, Петербург


пʼятниця, 1 травня 2020 р.

Першого дня травня, на День праці я від душі вітаю з цим святом і хочу побажати, щоб будь-яка праця і брава робота отримували щиру вдячність, щоб будь-яку справу доводили до кінця, щоб поруч завжди були добрі і вірні друзі, щоб руки ніколи не втомлювалися, а голову світлі думки завжди відвідували.