неділя, 18 жовтня 2020 р.

 Зарубіжна література І курс. Для здобувачів освіти групи №7

Тема 3.Есе на тему " Ким є Цахес насправді - пасивним виконавцем чужої волі чи активним носієм зла?Кого можна назвати Цахесом у наш час?". Завдання: опрацьовуємо посилання нижче і пишемо есе у робочий зошит (7-9 речень).

четвер, 15 жовтня 2020 р.

 Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №2

Тема 1. Комедія "Мартин Боруля" І.Карпенка-Карого, її сценічна історія.  Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: прочитати комедію "Мартин Боруля" І. Карпенка-Карого,  опрацювати стор.72-74. У зошит записати тему та ідею комедії, а також дати письмову відповідь на питання №3, стор. 75.

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Аналіз «Мартин Боруля» Іван Карпенко-Карий

https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/karpenko-karij-ivan/3369-analiz-martin-borulya-ivan-karpenko-karij

Комедія “Мартин Боруля” І.Карпенка-Карого: аналіз, сюжет, скорочений виклад, відео



 Українська мова ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Тема 1. Активні й пасивні дієприкметники. 
Завдання: Опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 18, письмово впр. 2, впр.3 стор. 59 

Українська мова (Авраменко) 11 клас

Активні та пасивні дієприкметники, їхнє творення

активні і пасивні дієприкметники_їх творення

ЗНО. Укр.мова. 12.2. Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних дієприкм. теп. й мин. часу


Тема 2. Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 19-20, письмово впр. 2, впр.3 стор. 63. 

Синтаксична норма

Незграбний синтаксис – поширені помилки в побудові фраз

Синтаксичні помилки


Тема 3. Складні випадки синтаксичного узгодження. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 19-20, письмово впр. 4, стор. 64.

Синтаксичні норми. Складні випадки керування. Узгодження підмета і присудка. Синоніміка словосполучень і слів


Зарубіжна література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Тема 1. Роман "Майстер і Маргарита". Особливості композиції твору. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: прочитати роман, опрацювати с.60-69, записати в зошит тему, ідею та проблематику роману.

Зарубіжна література (Ковбасенко) 11 клас


Головні герої та образи роману

МАЙСТЕР І МАРГАРИТА. ЯК РОМАН БУВ НАПИСАНИЙ, НАДРУКОВАНИЙ І СТАВ ПОПУЛЯРНИМ| Частина ІІ

Буктрейлер Майстер і Маргарита

Мастер и Маргарита | 1 Серия

  Українська література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Тема 1. В. Підмогильний. Життєвий і творчий шлях письменника. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: скласти і записати в зошит хронологічну таблицю життя і творчості В.Підмогильного с.85-86.

Українська література (Авраменко) 11 клас

Життєвий і творчий шлях Валер’яна Підмогильного

Валер’ян Підмогильний цікаві факти
https://dovidka.biz.ua/valer-yan-pidmogilniy-tsikavi-fakti/

Валер'ян Підмогильний — розстріляний прозаїк українського відродження | Велич особистості лютий



 Зарубіжна література І курс. Для здобувачів освіти групи №7

Тема 1.Романтизм у Німеччині. Творчість Е.Гофмана. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: записати в зошит хронологічну таблицю життя і творчості Гофмана с.64-68. 
Тема 2. Особливості сюжету повісті  Е.Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер". Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: читаємо повість с.73-87, записати в зошит тему  і ідею твору.

Гофман Ернст


Гофман цікаві факти

10 фактов об Эрнсте Теодоре Амадее Гофмане

Крихітка Цахес. Гофман. Автор: Ірина Доброгорська

Сказка "КРОШКА ЦАХЕС ПО ПРОЗВИЩУ ЦИННОБЕР" (Автор Теодор Амадей Гофман)

Сюжет і композиція "Крихітки Цахеса"

Зарубіжна література (Ковбасенко) 10 клас Стандарт 2018