четвер, 3 грудня 2020 р.

  Українська мова І курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 10. Синонімія і антонімія фразеологізмів. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 12, письмово впр. 63, стор. 46.

 Українська мова (Ющук) 10 клас

 Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів.

Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів. Українська мова 10 клас

ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ ДО ЗНО: 20 завдань на відповідності!

Тема 11. Утвердження лексичної норми в словниках. Проходимо тест за посиланням і відправляєте мені фото результату 

https://onlinetestpad.com/ua/test/87452-gotuemosya-do-zno-frazeolog%D1%96ya-10-11-klasi 

   Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 7. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі в комедії "Мартин Боруля" І.Карпенка-Карого.  Завдання: опрацювати посилання нижче, зробити аналіз комедії "Мартин Боруля" І. Карпенка-Карого, переглянути фільм "Мартин Боруля" і визначити відмінності між фільмом і твором. Ці відмінності записати у зошит.

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Мартин Боруля - комедія - п'єса Іван Карпенко-Карий

Мартын БОРУЛЯ. Иван Карпенко-Карый

Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля» | Трагікомедія (аудіокнига)


середа, 2 грудня 2020 р.

  Зарубіжна література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №3

Тема 8.  Трагічна доля кримських татар у творчості Т.Халілова. Завдання: прочитати оповідання  "До останнього подиху",  опрацювати в підручнику стор. 233-249,  записати у зошит тему та ідею твору. 

"До останнього подиху" читати твір повністю

Таїр Халілов. «До останнього подиху»

Таїр Халілов - До останнього подиху

 Українська мова ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №3

Тема 12. Полемічні прийоми. Завдання: 1) опрацювати посилання https://www.youtube.com/watch?v=8Guj36Gt5Rc 2)  письмово дати відповіді на такі запитання: 1) що таке полеміка? 2)основне завдання полеміки? 3) хто такий полеміст? 4) які полемічні прийоми вам відомі?  

Тема 13.  Мистецтво відповідати на запитання. Завдання: 1) опрацювати посилання https://www.youtube.com/watch?v=8Guj36Gt5Rc 2)  письмово дати відповіді на такі запитання: 1) які існують запитання? 2) підтримайте або спростуйте вислів Ф.Ларошфуко "Ми вважаємо розсудливими лише тих людей, які в усьому з нами згодні".

   Українська мова ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Тема 19. Пунктуаційна помилка.   Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 32,  впр.3  стор. 101.

Пунктуаційні помилки

https://vjazivne.io.ua/s1179034/punktuaciyni_pomilki

Пунктуаційні помилки: коли треба і не треба ставити коми

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

 Тема 20. Тире між підметом і присудком у простому реченні.  Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 32,  впр.7  стор. 104.

 Тире між підметом і присудком

https://www.youtube.com/watch?v=UTM_vRSxIG4

Тире між підметом та присудком. Українська мова 11 клас

Тире в простому реченні

  Українська література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Тема 20. Іван Багряний "Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного. Символіка роману.  Завдання: 1) скласти образну характеристику Григорія Многогрішного, спираючись на посилання:  

Образ Григорія Многогрішного
https://dovidka.biz.ua/obraz-grigoriya-mnogogrishnogo/

Іван Багряний. Лайфхаки.

  Зарубіжна література І курс. Для здобувачів освіти групи №7

Тема 9. Урок узагальнення. Завдання: повторити усі вивчені твори за семестр, вивчити напам'ять монолог Гамлета (хто ще не розповів). Підготуватися до написання директорської контрольної роботи.  

Експрес урок: "Одіссея" Гомера

Божественна комедія. Скорочено. Пекло. Данте Аліґ’єрі. 10 клас.

Гамлет. Шекспір. Скорочено.


Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер. Скорочено.

Презентація Збірка ''Листя трави'' поета Волта Вітмена