четвер, 8 квітня 2021 р.

  Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 1. В.Стефаник. Коротко про митця.

Завдання: виписати 5 цікавих фактів про життя та творчість В.Стефаника або скласти хронологічну таблицю життя та творчості письменника, опрацювавши стор.підр. 169-173; опрацювати посилання нижче.

Василь Стефаник | Біографія | Цікаві Факти |


Життя і творчість Василя Стефаника. Українська література 10 клас

Василь Стефаник. Українська література в іменах


Українська література 10 клас Авраменко 2018


Тема 2. Новела "Камінний хрест" - психологічне розкриття теми еміграції.
Завдання: прочитати новелу, записати у зошит тему та ідею твору, опрацювати посилання нижче.

В.Стефаник. "Камінний хрест". Аналіз новели

В.С. Стефаник. Камінний хрест [Підготовка до ЗНО з української літератури]

"Камінний хрест" скорочено аудіокнига. Василь Стефаник



середа, 7 квітня 2021 р.

Зарубіжна  література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Тема 3. Повість Т.Халілова "До останнього подиху". Депортація кримських татар

Завдання: прочитати повість або переглянути відео за посиланням. Записати у зошит тему та ідею твору.

Розділ 8. Таїр Халілов. «До останнього подиху»


Таїр Халілов - До останнього подиху


“До останнього подиху” аналіз твору

вівторок, 6 квітня 2021 р.

 Українська література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Директорська контрольна робота (за ІІ семестр)

Контрольна робота з теми:  « Літературне шістдесятництво». «Митець і суспільство». «Стоїчна українська поезія». «Сучасна українська література»

Тестові завдання

    Хто з письменників захоплюється своєю дивною й гордою країною, схиляється перед героїзмом і мужністю борців за її національне визволення?

А) Ліна Костенко

Б) Василь Стус

В) Юрій Андрухович

Г) Іван Драч

Д) Василь Симоненко

2. Про відкриття самоцінності нації й національної гідності у своїх творах говорить:

А) Галина Пагутяк

Б)Дмитро Павличко

В)Микола Вінграновський

Г) Іван Драч

Д)Василь Симоненко

3. У якій частині роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко відбувається активне осмислення історії України?

А) «Сповідь»

Б) «Проща»

В) «Гінець до гетьмана»

Г) «Страта»

Д) «Полтавський полк виходить на зорі»

4. Хто з письменників є майстром художньої деталі?

А) Василь Стус

Б) Ліна Костенко

В) Григір Тютюнник

Г) В. Симоненко

Д) Іван Драч

5. Із яким письменником порівнюється Микола Вінграновський у своєму захопленні кольоровим звуком?

А) Дмитром Павличком

Б)Василем Симоненком

В)Василем Стусом

Г) Павлом Тичиною

Д) Юрієм Андруховичем

6. Який оберіг від злих сил, як спогад про рідний дім, стежку, проніс через усе життя ліричний герой ?

А) Молитву

Б) Вишиту сорочку

В)Соняшник

Г)Листи від батька

Д) Пісню

7. Творчість якого письменника чи письменниці можна пов’язати з мужністю у життєвих випробуваннях?

А) Галини Пагутяк

Б)Василя Стуса

В) Юрія Андруховича

Г)Григора Тютюнника

Д) Василя Симоненка

8) Любіть Оклахому! Вночі і в обід,

 Як неньку і денді достоту!

Любіть Індіану! Й так само любіть

Північну й Південну Дакоту..

Який літературний напрям використав О.Ірванець у цьому творі?

А) неоромантизм

Б) неокласицизм

В)авангардизм

Г) неоавангардизм

Д) постмодернізм

9. Як називається художній засіб, який Юрій Андрухович використав у вірші «Пісня мандрівного спудея» : «Агов, мої маленькі чортенята»?

А) інверсія

Б) епіфора

В) художній паралелізм

Г) риторичне звертання

Д) риторичний оклик

10. Хто з письменників увійшов у літературу не так, як усі: «Не стукаючи, не попросивши дозволу ввійти, влетівши через димар..»?

А) Ліна Костенко

Б) Григір Тютюнник

В)Галина Пагутяк

Г) Василь Симоненко

Д) Дмитро Павличко

11. Хто з героїв і якого твору згадує Григорія Сковороду, граючи на гармошці?

А)Спудей. Юрій Андрухович «Пісня мандрівного спудея»

Б) Грицько. Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

В) Ліричний герой. Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

Г) Гриць Бобренко. Ліна Костенко «Маруся Чурай»

Д) Ліричний герой. Василь Стус «Крізь сотні сумнівів..»

12. Чиї твори насичені екзистенційною ідеєю віри особистості у свої сили?

А) Василя Симоненка

Б) Дмитра Павличка

В) Івана Драча

Г) Григора Тютюнника

Д)Василя Стуса

13. Хто з письменників уважає, що світ не досконалий, на кожному кроці на нас може чатувати небезпека. Треба насолоджуватися естетикою живого.

А) Григір Тютюнник

Б) Ліна Костенко

В) Василь Стус

Г) Юрій Андрухович

Д)Галина Пагутяк

14. Хто  з письменників у своєму творі використовує церковну лексику?

А) Галина Пагутяк

Б)Юрій Андрухович

В)Василь Стус

Г)Ліна Костенко

Д)Іван Драч

15. Хто з письменників і в якому творі застосовує художню інформативність – щільну художню інформацію?

А) Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Б)Ліна Костенко «Маруся Чурай»

В) Іван Драч «Балада про соняшник»

Г) Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

16. Кого з героїв твору «Маруся Чурай» Ліни Костенко зображено на поштовій марці України?

А) Івана Іскру

Б) Гордія Чурая

В) Грицька Бобренка

Г) Марусю Чурай

Д)Галину Вишняк

17. У  якому розділі твору «Маруся Чурай» поетеса відтворила стиль ділового письма – судових протоколів ХУІІ століття

А) «Сповід»

Б) «Гінець до гетьмана»

В) «Дідова балка»

Г) «Облога Полтави»

Д) «Якби знайшлась неопалима книга»

18. У якому творі любов сприймається як найвище благо та як страждання, що заслуговує на співчуття?

А)Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

Б)Ліна Костенко «Хай буде легко дотиком пера»

В) Ліна Костенко «Маруся Чурай»

Г)Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Д) Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»

19. Герой якого твору страждає через нерозділене кохання в образі явора?

А) Іван Драч «Балада про соняшник»

Б) Василь Симоненко «Я»

В) Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»

Г) Дмитро Павличко «Я стужився, мила, за тобою»

Д) Ліна Костенко «Недумано, негадано»

20. Якого художнього засобу немає у поезії «Страшні слова, коли вони мовчать»?

А)персоніфікації

Б)оксиморона

В)антонімів

Г) епітетів

21. Хто з письменників підписував листи протесту, був присутній на судових процесах проти інтелігенції?

А) Ліна Костенко

Б)Василь Стус

В) Василь Симоненко

Г) Юрій Андрухович

Д) Іван Драч

22. Хто з письменників розпочав свою літературну діяльність російською мовою?

А) Василь Симоненко

Б) Юрій Андрухович

В) Григір Тютюнник

Г) Галина Пагутяк

Д)Василь Стус

23. Герой якого твору відмовляється від життя в теплій квартирі, він живе на горищі?

А) «Потрапити в сад» Г. Пагутяк

Б) «Господи гніву пречистого» В. Стуса

В) «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе» В. Стуса

Г) «Астролог» Ю.Андруховича

Д) «Маруся Чурай» Л.Костенко

24. Хто з героїв і якого твору читає «Перебендю» з «Кобзаря» Шевченка?

А) Гриць Бобренко «Маруся Чурай»

Б) Марфа «Три зозулі з поклоном»

В)Дядько Левко «Три зозулі з поклоном»

Г)Гриць «Потрапити в сад»

Д) Юзька «Асторолог»

 

 


Українська мова ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №4

Директорська контрольна робота (за ІІ семестр)

                       Завдання 1-6 оцінюються по 0,5 бала

1.     Помилку в написанні дієслівного закінчення допущено у варіанті

А  бояться, боряться                          В  летимо, мостимо

Б  аналізуєш, торгуєш                       Г  печуть, товчуть

2.     Лише дієслова у формі наказового способу записано в рядку

А  пам’ятаймо, зважимо,граймо

Б  забудьмо, знаймо, читаємо

В  літаймо, звикаймо, робімо

Г  ріжмо, миймо, шукаємо

3.     Лише пасивні дієприкметники записано в рядку

А  колотий, замордований, осиротілий

Б  здійснений, танцюючий, перебитий

В  усвідомлений, закритий, випраний

Г  замусолений, опалий, розвинутий

4.     Не потребує редагування словосполучення у варіанті

А  слідуюча станція                            В  кусюча комаха

Б  бувший педагог                              Г  пануючі настрої

5.     Синтаксичну помилку допущено в рядку

А  у сузір’ї Малий Віз

Б  за містом Кривим Рогом

В  проїхати вулицю Соборну

Г  читати газету «Чорноморець»

6.     Синтаксичне керування порушено в словосполученні

А  завідувач відділу                            В  чекати тролейбус

Б  навчатися фізиці                             Г  відгук про реферат

 

                    Завдання 7-9 оцінюються по 2 бали

 

7.     Установіть відповідність

1  інфінітив                                          А  пишатися

2  безособова форма                            Б  посаджений

3  дієприкметник                                 В  оглядають

4  дієприслівник                                  Г  обираючи

                                                              Д  світає

8.     Установіть відповідність

1       підмет

2       присудок

3       означення

4       обставина

А  Молодість здатна творити несподіване й неймовірне.

Б  Як розбещує людину сама можливість принижувати інших.

В  Не дивиться їм грізно в очі «завтра».

Г  Як тут горюю, прийди подивися.

Д  Народ шукає в геніях себе.

 

9.     Установіть відповідність

1       означено-особове речення

2       неозначено-особове речення

3       узагальнено-особове речення

4       безособове речення

А  Свого щастя й колесом не об’їдеш.

Б  Нині холодно навіть удень.

В  Стою, мов скеля, непорушний.

Г  До Харкова в’їжджали вночі.

Д  Пекельний посвист снарядів.

 

                        Творче завдання ( 3 бали)

 

10.                        Написати вільне есе про свою заповітну мрію.