неділя, 10 квітня 2022 р.

                             Дистанційне навчання 

11.04.2022 рік

                           Українська література (група №17)

  Тема 24. Леся Українка. Драматична спадщина. Збірка поезій "На крилах пісень". Висока оцінка І.Франком

Біографія Лесі Українки - це низка страждань, боротьби з хворобою, душевних розчарувань і любовних втрат, але, разом з тим, і творчих звершень, здобутків. Поетеса міцно зайняла своє місце в когорті кращих поетів і письменників в історії України, але запам'ятається не тільки своїми творами, а й своєю непохитною волею, прагненням жити і любити. Пропоную вашій увазі переглянути відеоматеріали про Лесю Українку

Документальний фільм ЛЕСЯ УКРАЇНКА


Леся Українка: 10 вражаючих фактів


Леся Українка:«Без надії сподіваюсь!»


https://www.youtube.com/watch?v=TWmAAXJa

І. ФРАНКО ОПУБЛІКУВАВ СТАТТЮ “ЛЕСЯ УКРАЇНКА”

HTTP://DSPU.EDU.UA/BIBLIOTEKA/ARCHIVES/4648

    Тема 25. Леся Українка. Поезія "Contra spem spero". Завдання: прочитати та проаналізувати поезію, записати у зошит тему та ідею твору. Поезію вивчити напам'ять. Підручник стор. 214. 

  Леся Українка "Contra Spem Spero" (Без надії сподіваюсь)

https://www.youtube.com/watch?v=pnp9kWunmCQ 

                          
                       Українська мова (група №1)

 Тема 16. Позначення м'якості приголосних
Завдання: опрацьовуємо параграф 32, письмово виконуємо впр.155, впр.156, стор.120.

Правила вживання м’якого знака

Апостроф. М'який знак. ЗНО з української мови


Тема 17. Чергування голосних та приголосних в українській мові
Завдання: опрацьовуємо параграф 33-35, письмово виконуємо впр.162, стор.123, впр. 165, стор. 125

Чергування голосних і приголосних в українській мові

Українська мова (Ющук) 10 клас


                                           
                  Українська література (група №2)

Тема 15. Підсумковий урок

Директорська контрольна робота (за ІІ семестр)

Контрольна робота з теми:  « Літературне шістдесятництво». «Митець і суспільство». «Стоїчна українська поезія». «Сучасна українська література»

Тестові завдання

    Хто з письменників захоплюється своєю дивною й гордою країною, схиляється перед героїзмом і мужністю борців за її національне визволення?

А) Ліна Костенко

Б) Василь Стус

В) Юрій Андрухович

Г) Іван Драч

Д) Василь Симоненко

2. Про відкриття самоцінності нації й національної гідності у своїх творах говорить:

А) Галина Пагутяк

Б)Дмитро Павличко

В)Микола Вінграновський

Г) Іван Драч

Д)Василь Симоненко

3. У якій частині роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко відбувається активне осмислення історії України?

А) «Сповідь»

Б) «Проща»

В) «Гінець до гетьмана»

Г) «Страта»

Д) «Полтавський полк виходить на зорі»

4. Хто з письменників є майстром художньої деталі?

А) Василь Стус

Б) Ліна Костенко

В) Григір Тютюнник

Г) В. Симоненко

Д) Іван Драч

5. Із яким письменником порівнюється Микола Вінграновський у своєму захопленні кольоровим звуком?

А) Дмитром Павличком

Б)Василем Симоненком

В)Василем Стусом

Г) Павлом Тичиною

Д) Юрієм Андруховичем

6. Який оберіг від злих сил, як спогад про рідний дім, стежку, проніс через усе життя ліричний герой ?

А) Молитву

Б) Вишиту сорочку

В)Соняшник

Г)Листи від батька

Д) Пісню

7. Творчість якого письменника чи письменниці можна пов’язати з мужністю у життєвих випробуваннях?

А) Галини Пагутяк

Б)Василя Стуса

В) Юрія Андруховича

Г)Григора Тютюнника

Д) Василя Симоненка

8) Любіть Оклахому! Вночі і в обід,

 Як неньку і денді достоту!

Любіть Індіану! Й так само любіть

Північну й Південну Дакоту..

Який літературний напрям використав О.Ірванець у цьому творі?

А) неоромантизм

Б) неокласицизм

В)авангардизм

Г) неоавангардизм

Д) постмодернізм

9. Як називається художній засіб, який Юрій Андрухович використав у вірші «Пісня мандрівного спудея» : «Агов, мої маленькі чортенята»?

А) інверсія

Б) епіфора

В) художній паралелізм

Г) риторичне звертання

Д) риторичний оклик

10. Хто з письменників увійшов у літературу не так, як усі: «Не стукаючи, не попросивши дозволу ввійти, влетівши через димар..»?

А) Ліна Костенко

Б) Григір Тютюнник

В)Галина Пагутяк

Г) Василь Симоненко

Д) Дмитро Павличко

11. Хто з героїв і якого твору згадує Григорія Сковороду, граючи на гармошці?

А)Спудей. Юрій Андрухович «Пісня мандрівного спудея»

Б) Грицько. Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

В) Ліричний герой. Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

Г) Гриць Бобренко. Ліна Костенко «Маруся Чурай»

Д) Ліричний герой. Василь Стус «Крізь сотні сумнівів..»

12. Чиї твори насичені екзистенційною ідеєю віри особистості у свої сили?

А) Василя Симоненка

Б) Дмитра Павличка

В) Івана Драча

Г) Григора Тютюнника

Д)Василя Стуса

13. Хто з письменників уважає, що світ не досконалий, на кожному кроці на нас може чатувати небезпека. Треба насолоджуватися естетикою живого.

А) Григір Тютюнник

Б) Ліна Костенко

В) Василь Стус

Г) Юрій Андрухович

Д)Галина Пагутяк

14. Хто  з письменників у своєму творі використовує церковну лексику?

А) Галина Пагутяк

Б)Юрій Андрухович

В)Василь Стус

Г)Ліна Костенко

Д)Іван Драч

15. Хто з письменників і в якому творі застосовує художню інформативність – щільну художню інформацію?

А) Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Б)Ліна Костенко «Маруся Чурай»

В) Іван Драч «Балада про соняшник»

Г) Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

16. Кого з героїв твору «Маруся Чурай» Ліни Костенко зображено на поштовій марці України?

А) Івана Іскру

Б) Гордія Чурая

В) Грицька Бобренка

Г) Марусю Чурай

Д)Галину Вишняк

17. У  якому розділі твору «Маруся Чурай» поетеса відтворила стиль ділового письма – судових протоколів ХУІІ століття

А) «Сповід»

Б) «Гінець до гетьмана»

В) «Дідова балка»

Г) «Облога Полтави»

Д) «Якби знайшлась неопалима книга»

18. У якому творі любов сприймається як найвище благо та як страждання, що заслуговує на співчуття?

А)Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

Б)Ліна Костенко «Хай буде легко дотиком пера»

В) Ліна Костенко «Маруся Чурай»

Г)Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Д) Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»

19. Герой якого твору страждає через нерозділене кохання в образі явора?

А) Іван Драч «Балада про соняшник»

Б) Василь Симоненко «Я»

В) Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»

Г) Дмитро Павличко «Я стужився, мила, за тобою»

Д) Ліна Костенко «Недумано, негадано»

20. Якого художнього засобу немає у поезії «Страшні слова, коли вони мовчать»?

А)персоніфікації

Б)оксиморона

В)антонімів

Г) епітетів

21. Хто з письменників підписував листи протесту, був присутній на судових процесах проти інтелігенції?

А) Ліна Костенко

Б)Василь Стус

В) Василь Симоненко

Г) Юрій Андрухович

Д) Іван Драч

22. Хто з письменників розпочав свою літературну діяльність російською мовою?

А) Василь Симоненко

Б) Юрій Андрухович

В) Григір Тютюнник

Г) Галина Пагутяк

Д)Василь Стус

23. Герой якого твору відмовляється від життя в теплій квартирі, він живе на горищі?

А) «Потрапити в сад» Г. Пагутяк

Б) «Господи гніву пречистого» В. Стуса

В) «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе» В. Стуса

Г) «Астролог» Ю.Андруховича

Д) «Маруся Чурай» Л.Костенко

24. Хто з героїв і якого твору читає «Перебендю» з «Кобзаря» Шевченка?

А) Гриць Бобренко «Маруся Чурай»

Б) Марфа «Три зозулі з поклоном»

В)Дядько Левко «Три зозулі з поклоном»

Г)Гриць «Потрапити в сад»

Д) Юзька «Асторолог»


                             Історія України  (група №7)

Тема 4. "Гласність" і лібералізація.

Завдання:  опрацювати статтю за посиланням і зробити коротенький конспект

Гласність та інші реформи М. Горбачова | ЗНО ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

 

четвер, 7 квітня 2022 р.

                             Дистанційне навчання 

08.04.2022 рік

                       Історія України  (група №8)

Тема 3. Культ особи Сталіна Завдання: переглянути посилання нижче, зробити коротенький конспект

Культ особи Сталіна. Масові репресії. (укр.) ЗНО з історії України.


https://www.youtube.com/watch?v=XkVfGxFZyj0                   
                              Історія України  (група №3)

Тема 3. "Перебудова" та розпад СРСР

 Завдання:  переглянути відео за посиланням і зробити коротенький конспект

ПЕРЕБУДОВА» ТА РОЗПАД СРСР

https://www.youtube.com/watch?v=pYg02L5dIs0                          

                           Історія України  (група №5)

Тема 3. Економічні наслідки катастрофи на Чорнобильській АЕС

  Завдання:  опрацювати статтю за посиланням і зробити коротенький конспект

https://espreso.tv/ekonomichni-naslidki-katastrofi-na-chornobilskiy-aes

                          Історія України  (група №7)

Тема 3. Економічні наслідки катастрофи на Чорнобильській АЕС

  Завдання:  опрацювати статтю за посиланням і зробити коротенький конспект

https://espreso.tv/ekonomichni-naslidki-katastrofi-na-chornobilskiy-aes


                          Історія України  (група №2)

Тема 3. Економічні наслідки катастрофи на Чорнобильській АЕС

  Завдання:  опрацювати статтю за посиланням і зробити коротенький конспект

https://espreso.tv/ekonomichni-naslidki-katastrofi-na-chornobilskiy-aes

середа, 6 квітня 2022 р.

                                Дистанційне навчання 

07.04.2022 рік

                           Історія України  (група №2)

Тема 4. Голодомор 1932-1933 років.  Завдання: переглянути посилання нижче, зробити коротенький конспект

Голодомор 1932-1933 років: історія трагедії


                       Українська література (група №1)

 Тема 24. Леся Українка. Драматична спадщина. Збірка поезій "На крилах пісень". Висока оцінка І.Франком

Біографія Лесі Українки - це низка страждань, боротьби з хворобою, душевних розчарувань і любовних втрат, але, разом з тим, і творчих звершень, здобутків. Поетеса міцно зайняла своє місце в когорті кращих поетів і письменників в історії України, але запам'ятається не тільки своїми творами, а й своєю непохитною волею, прагненням жити і любити. Пропоную вашій увазі переглянути відеоматеріали про Лесю Українку

Документальний фільм ЛЕСЯ УКРАЇНКА


Леся Українка: 10 вражаючих фактів


Леся Українка:«Без надії сподіваюсь!»


https://www.youtube.com/watch?v=TWmAAXJa

І. ФРАНКО ОПУБЛІКУВАВ СТАТТЮ “ЛЕСЯ УКРАЇНКА”

HTTP://DSPU.EDU.UA/BIBLIOTEKA/ARCHIVES/4648
 
                          Історія України (група №1)

Тема 3. Культ особи Сталіна Завдання: переглянути посилання нижче, зробити коротенький конспект

Культ особи Сталіна. Масові репресії. (укр.) ЗНО з історії України.


https://www.youtube.com/watch?v=XkVfGxFZyj0                    

вівторок, 5 квітня 2022 р.

                           Дистанційне навчання 

06.04.2022 рік

 Українська література (група №1)

 Тема 24. Леся Українка. Драматична спадщина. Збірка поезій "На крилах пісень". Висока оцінка І.Франком

Біографія Лесі Українки - це низка страждань, боротьби з хворобою, душевних розчарувань і любовних втрат, але, разом з тим, і творчих звершень, здобутків. Поетеса міцно зайняла своє місце в когорті кращих поетів і письменників в історії України, але запам'ятається не тільки своїми творами, а й своєю непохитною волею, прагненням жити і любити. Пропоную вашій увазі переглянути відеоматеріали про Лесю Українку

Документальний фільм ЛЕСЯ УКРАЇНКА


Леся Українка: 10 вражаючих фактів


Леся Українка:«Без надії сподіваюсь!»


https://www.youtube.com/watch?v=TWmAAXJa

І. ФРАНКО ОПУБЛІКУВАВ СТАТТЮ “ЛЕСЯ УКРАЇНКА”

HTTP://DSPU.EDU.UA/BIBLIOTEKA/ARCHIVES/4648



                        Українська література (група №5)

Тема 25. Іван Багряний "Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного. Символіка роману.  Завдання: 1) скласти образну характеристику Григорія Многогрішного, спираючись на посилання:  

Образ Григорія Многогрішного
https://dovidka.biz.ua/obraz-grigoriya-mnogogrishnogo/

Іван Багряний. Лайфхаки.


Українська література (група №17)

Тема 23. Імпресіонізм новели "Момент" В.Винниченка. 

Завдання: опрацювати посилання нижче, 2) переглянути фільм "Момент"
3) виписати в зошит визначення таких слів: "імпресіонізм" та "момент". https://youtu.be/ixKAa5KNktw

Особливості імпресіоністичної прози (за твором "Момент" Володимира Винниченка)

Урок "Філософський зміст, проблематика новели «Момент». Імпресіоністична

 манера письма автора"


"Момент" Фільм-екранізація В. Винниченко, реж. Тесленко О.

https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktwння: опрацювати посилання нижче, прочитати роман "Сонячна машина", записати у зошит тему та ідею твору,  опрацювати підручник на стор. 190-191.

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Володимир Винниченко - Сонячна машина | СКОРОЧЕНА КНИГА

"Сонячна машина" В. Винниченка – перший український науково-фантастичн

ий роман

Перший український науково-фантастичний роман Сонячна машина


                            Українська мова (група №17)

Тема 15. "Ненаголошені е и в коренях слова"
Завдання: опрацьовуємо параграф 28, письмово виконуємо впр.141, стор.112,

Чергування е з и,
правопис ненаголошених е та и (загальні правила)

https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Holosnyh/Alternation_Spelling_e,u.html

Тема 16. "Правила вживання апострофа"

Завдання: опрацьовуємо параграф 31, письмово виконуємо впр. 152, стор. 117

Вживання апострофа



Українська мова (Ющук) 10 клас


                        історія    України (група №17) 

Тема 4. Голодомор 1932-1933 років.  Завдання: переглянути посилання нижче, зробити коротенький конспект

Голодомор 1932-1933 років: історія трагедії


понеділок, 4 квітня 2022 р.

                             Дистанційне навчання 

05.04.2022 рік

 Українська мова (група №5)

 Тема 19. Написати есе про явище природи, що викликало найбільше захоплення або здивування.  Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. 

Як писати есе: корисні поради

Що таке есе? Як писати есе?

Топ 10 унікальних природних явищ та феноменів (фото)


Есе на тему явища природи що викликає найбільше захоплення й здивування
https://znanija.com/task/3731801                                                  
                          Українська мова (група №8)

Тема 11."Правила перенесення слів із рядка в рядок" 

Завдання: опрацювати посилання нижче, параграф 41, впр.197, впр.198 

Українська мова (Ющук) 10 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1234-ukrainska-mova-10-klas-yuschuk.html

 Українська мова: правила переносу слів

                              Українська література (група №8)

Тема 11. Призначення поета і поезії у вірші Л.Українки "Cлово, чому ти..". Завдання: прочитати поезію і записати у зошит тему та ідею вірша.Підручник стор. 215-216.

Аналіз поезії “Слово, чому ти не твердая криця…”

Слово, чому ти не твердая криця...

Леся Українка

"Слово, чому ти не твердая криця" Леся Українка аудіо вірш слухати

                                       

                         Українська мова (група №17)

 Тема 13. Написання есе "Чарівність і могутність слова". Завдання: написати есе (7-9 речень про значення слова в житті людей). 

Як писати есе: корисні поради

Що таке есе та як його написати?

Українська мова (Ющук) 10 клас
Тема 14. Орфограми. Орфографічна помилка.
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 27,  впр.135 (тільки ІІ завдання)  стор. 109-110.

неділя, 3 квітня 2022 р.

                   Дистанційне навчання 

04.04.2022 рік

                           Українська література (група №17)

  Тема 24. Леся Українка. Драматична спадщина. Збірка поезій "На крилах пісень". Висока оцінка І.Франком

Біографія Лесі Українки - це низка страждань, боротьби з хворобою, душевних розчарувань і любовних втрат, але, разом з тим, і творчих звершень, здобутків. Поетеса міцно зайняла своє місце в когорті кращих поетів і письменників в історії України, але запам'ятається не тільки своїми творами, а й своєю непохитною волею, прагненням жити і любити. Пропоную вашій увазі переглянути відеоматеріали про Лесю Українку

Документальний фільм ЛЕСЯ УКРАЇНКА


Леся Українка: 10 вражаючих фактів


Леся Українка:«Без надії сподіваюсь!»


https://www.youtube.com/watch?v=TWmAAXJa

І. ФРАНКО ОПУБЛІКУВАВ СТАТТЮ “ЛЕСЯ УКРАЇНКА”

HTTP://DSPU.EDU.UA/BIBLIOTEKA/ARCHIVES/4648

                          
                       Українська мова (група №1)
 Тема 14. "Ненаголошені е и в коренях слова"
Завдання: опрацьовуємо параграф 28, письмово виконуємо впр.141, стор.112,

Чергування е з и,
правопис ненаголошених е та и (загальні правила)

https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Holosnyh/Alternation_Spelling_e,u.html

Тема 15. "Правила вживання апострофа"
Завдання: опрацьовуємо параграф 31, письмово виконуємо впр. 152, стор. 117

Вживання апострофа



Українська мова (Ющук) 10 клас

Українська мова (група №2)

Тема 11. Книжна й розмовна лексика.
   Завдання:  опрацьовуємо посилання нижче, 2) робота з підручником: параграф 47 стор.163-164,  впр.3 стор.165

11 клас Стильове забарвлення лексики Книжна й розмовна лексика Урок53


Українська мова (Авраменко) 11 клас

                                           Українська мова (група №3)

Тема 14. Підсумковий урок. Контрольна робота на тему "Практична риторика".

 Завдання: повторити вивчений матеріал, перейти за посиланням, далі обрати "тестування", зареєструватися, пройти тестування і відправити мені скрин результатів.

https://naurok.com.ua/test/praktichna-ritorika-264973.html

                  Українська література (група №2)

Тема 14. Сучасна проза. Г.Пагутяк "Потрапити в сад".

Завдання: читаємо та аналізуємо оповідання "Потрапити в сад" (стор. 243-247). Записати у зошит тему та ідею твору,  опрацьовуємо посилання нижче.

 Галина Пагутяк “Потрапити в сад” аналіз
https://dovidka.biz.ua/halyna-pahutiak-potrapyty-v-sad-analiz/

Потрапити в сад

Галина Пагутяк

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3529 

 Потрапити в сад. Галина Пагутяк

https://www.youtube.com/watch?v=vg9tOer5N64 

Буктрейлер до твору Галини Пагутяк ПОТРАПИТИ В САД