понеділок, 19 грудня 2022 р.

                            Дистанційне навчання 

19.12.2022 рік

  

                    Українська мова (група №1)

 Тема 24. Риторичні фігури. Завдання: переглянути відеоурок і виписати риторичні фігури.

11 клас. Українська мова. Риторичні фігури

 Тема 25. Есе "Мовна мода - це добре чи погано?". Завдання: опрацювати посилання нижче, написати есе на запропоновану тему

Що таке есе? Як писати есе? 
https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI 
Що таке есе та як його написати?
https://binadelezha.wixsite.com/binadelezha/sho-take-ese-ta-yak-jogo-napisati 
Як писати есе: корисні поради 
https://zno.if.ua/?p=985 

Українська література (група №1)

Тема 17. Підсумковий урок. Контрольна робота з теми "Поетичне самовираження". Завдання: пройти тестування за посиланням.

                  Зарубіжна  література (група №1)

Тема 16. УПЧ. Е.Йонеско "Носороги". Завдання: прочитати твір "Носороги", записати у зошит тему та ідею твору.

СКОРОЧЕНО. Ежен Йонеско "Носороги ".
                


“Носороги” скорочено

                    
                       Українська мова (група №17)

 Тема 23. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Переглянути відеоурок і виписати, що таке метафора та метонімія і в чому їх різниця.

11 клас. Українська мова. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні

 Тема 24. Риторичні фігури. Завдання: переглянути відеоурок і виписати риторичні фігури.

11 клас. Українська мова. Риторичні фігури

               

понеділок, 12 грудня 2022 р.

                      Дистанційне навчання 

13.12.2022 рік

  

                    Українська мова (група №5)

Тема 4. Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 35-36, впр. 6 (А), стор.118.  

Однорідні члени речення: які розділові знаки писати? 🤔(Типове завдання ЗНО)

ЗНО. Укр.мова.  Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами

Просте ускладнене речення. Частина 1. ЗНО з української мови


                  Українська література (група №5)

Тема 7. Григір Тютюнник."Три зозулі з поклоном". Образ любові як втілення високої християнської цінності.

Завдання:  прочитати новелу "Три зозулі з поклоном", записати у зошит тему та ідею твору. Підручник стор. 206-208

Тема 8. Тестування з теми "Літературне шістдесятництво"

Завдання:  пройти тестування за посиланням




            

неділя, 11 грудня 2022 р.

                             Дистанційне навчання 

12.12.2022 рік

  

                    Українська мова (група №1)

Тема 22. Засоби мовного вираження промови. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: параграф 2-3, впр. 4 (А), стор.11.

Засоби мовної виразності

Урок "Засоби мовного вираження промови".

 Засоби мовного вираження промови. Тропи

Як визначати художні засоби на ЗНО

 Тема 23. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Переглянути відеоурок і виписати, що таке метафора та метонімія і в чому їх різниця.

11 клас. Українська мова. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні

Українська література (група №1)

  Тема 16. Написання есе "Талант - це Божий дар чи кара?"

Завдання: написати есе (7-9 речень). 

Як писати есе: корисні поради

Що таке есе та як його написати?

                  Зарубіжна  література (група №1)


Тема 15.  Написати есе "Яким є фінал повісті Т.Халілова "До останнього подиху". Завдання: проаналізувати оповідання  "До останнього подиху", закінчити повість.  Фінал твору – відкритий. Читач так і не дізнався, хто саме подзвонив у двері до старого: чи то його син, чи хтось інший. Але надія на краще є: це «яскраве світло», яке вдарило в очі немічного старого, коли він таки відчинив свої двері назустріч Майбутньому…
"До останнього подиху" читати твір повністю
Таїр Халілов. «До останнього подиху»

Таїр Халілов - До останнього подиху

                   

                    
                       Українська мова (група №17)

Тема 21. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість.  Завдання: 1) опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: параграф 1, впр. 5 стор.6.
 Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості

Поняття мовної стійкості.


MOBHA СТІЙКІСТЬ I МОВНА СТАБІЛЬНІСТЬ

 Тема 22. Засоби мовного вираження промови. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: параграф 2-3, впр. 4 (А), стор.11.

Засоби мовної виразності

Урок "Засоби мовного вираження промови".

 Засоби мовного вираження промови. Тропи

Як визначати художні засоби на ЗНО

https://www.youtube.com/watch?v=Isxye9La5lU                 

                Українська література (група №17)

Тема 17. Підсумковий урок. Контрольна робота з теми "Поетичне самовираження". Завдання: пройти тестування за посиланням.

понеділок, 5 грудня 2022 р.

                        Дистанційне навчання 

06.12.2022 рік

  

                    Українська мова (група №5)

Тема 3. Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертанням.  Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 33, впр. 3, стор.106.

Поняття про синтаксичне ускладнення простого речення

https://digilib.phil.muni.cz/bitstream/handle/11222.digilib/128804/Books_2010_2019_018-2013-1_14.pdf?sequence=1

Відеоурок "Просте ускладнене речення (Звертання)"

Розділові знаки. Кома. Звертання. Вставні слова. Українська мова. Відеорепетитор


                  Українська література (група №5)

  Тема 5. М.Вінграновський - поет, прозаїк, кіномитець.  Завдання: підручник  стор 200-202, скласти хронологічну табличку життя і творчості М.Вінграновського, прочитати поезію,  записати у зошит тему та ідею вірша "У синьому небі"

 Тема 6. Григір Тютюнник. Життєвий і творчий шлях письменника.  Завдання: опрацювати посилання нижче і виписати 5 цікавих фактів про письменника. Підручник стор. 203-205




            

                         Дистанційне навчання 

05.12.2022 рік

  

                    Українська мова (група №1)

Тема 20.  Дискусiя "Гроші в нашому житті". Завдання: 1) опрацювати посилання нижче , 2) дати письмову відповідь на такі запитання: 1) навіщо збирати гроші? 2) на що частіше витрачаєш гроші? 3) де потрібно зберігати гроші? 4)чи вмієш ти економити? прийоми. 

Гроші в нашому суспільстві
«Хто над ким володарює: гроші над людиною, чи людина над грішми?"

Як навчитись грамотно розподіляти кошти: правило 50/20/30

Як навчитися витрачати гроші правильно


Тема 21. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість.  Завдання: 1) опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: параграф 1, впр. 5 стор.6.
 Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості

Поняття мовної стійкості.


MOBHA СТІЙКІСТЬ I МОВНА СТАБІЛЬНІСТЬ

Українська література (група №1)

  Тема 15. Група "київських неокласиків". М.Рильський

Завдання: опрацювати підручник на стор.35-36 (виписати 1) хто належав до "київських неокласиків" 2) їхнє кредо, 3) хто був лідером "київських неокласиків".

Українська література (Авраменко) 11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html


                 Зарубіжна  література (група №1)


Тема 14. Повість Т.Халілова "До останнього подиху". Депортація кримських татар

Завдання: прочитати повість або переглянути відео за посиланням. Записати у зошит тему та ідею твору.

Розділ 8. Таїр Халілов. «До останнього подиху»

Таїр Халілов - До останнього подиху

“До останнього подиху” аналіз твору
                   

                    Українська мова (група №17)

Тема 19.  Мистецтво відповідати на запитання. Завдання: 1) опрацювати посилання https://www.youtube.com/watch?v=8Guj36Gt5Rc 2)  письмово дати відповіді на такі запитання: 1) які існують запитання? 2) підтримайте або спростуйте вислів Ф.Ларошфуко "Ми вважаємо розсудливими лише тих людей, які в усьому з нами згодні".

Тема 20.  Дискусiя "Гроші в нашому житті". Завдання: 1) опрацювати посилання нижче , 2) дати письмову відповідь на такі запитання: 1) навіщо збирати гроші? 2) на що частіше витрачаєш гроші? 3) де потрібно зберігати гроші? 4)чи вмієш ти економити? прийоми. 

Гроші в нашому суспільстві
«Хто над ким володарює: гроші над людиною, чи людина над грішми?"

Як навчитись грамотно розподіляти кошти: правило 50/20/30

Як навчитися витрачати гроші правильно

                  Українська література (група №17)

Тема 16. Написання есе "Талант - це Божий дар чи кара?"

Завдання: написати есе (7-9 речень). 

Як писати есе: корисні поради

Що таке есе та як його написати?