пʼятниця, 17 березня 2023 р.

                                       Дистанційне навчання 

17.03.2023 рік

  Українська мова (група №5)

Тема 27-28. Оцінювальні жанри. 

 Завдання: опрацювати посилання нижче, в підручнику параграф 57-58, виконати вправу 2 (А), стор.198. 

 Українська мова (Авраменко) 11 клас

11 клас. Українська мова. Жанри: інформаційні, діалогічні жанри, етикетні, оцінювальні


                  Українська література (група №5)

Тема 23. Контрольна робота "Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література"

Завдання: виконати контрольну роботу в зошитах

Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література

І рівень

Дати відповідь на запитання одним словом  (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

1. Твори, адресовані найбільш освіченій частині суспільства – це … література

2. Хронологічні межі постмодернізму умовно визначають

3. Зразком «стоїчної поезії» у світовій літературі є поезія…

4. За інакодумність, незгоду з ідеологією влади Василя Стуса називали…

5. Ю. Андрухович, В. Неборак і О. Ірванець заснували поетичне угруповання

6. Стійкість, мужність у життєвих випробуваннях, здатність свідомого приборкання людиною своїх пристрастей – це …

ІІ рівень (3 бали: 0,25 б за кожну правильну відповідь).

1.   Поезію українського постмодернізму представляють:

А  Ліна Костенко, Євген Маланюк

Б  Ігор Римарук,  Василь Симоненко 

В  Ігор Римарук, Ю.Андрухович

Г  Василь Стус, Іван Драч

2.   Характерні риси постмодернізму відчутні в рядках:

А «Дорога і дорога лежить за гарбузами. / І хтось до когось їде тим шляхом золотим. / Остання в світі казка сидить під образами…»

Б «Де дня розгойдані тарілі? / Мосянжний перегуд джмелів, / твої пшеничні руки білі / над безберегістю полів…»

В «Красиве, засмагле сонце / В золотих переливах кучерів, / У червоній сорочці навипуск, / Що їхало на велосипеді, / Обминаючи хмари у небі…»

Г «Ми, й невтямки нікому з нас, нікому, / Що зовсім не на білому коні, / І навіть не на іншому якому,– / На BMW або на БМП / Зима влетить по вимерзлій шосейці…»

3.                 Вірші В.Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» і «Господи, гніву пречистого…» належать до лірики

А  інтимної  

Б  пейзажної

В  філософської  

Г громадянської

4.                 Яка із ознак НЕ властива для постмодернізму? 

 А  Закодованість тексту

 Б Змішування стилів

 В  Побудова сюжетів на давніх легендах та міфах

 Г Гра зі словом і чужим текстом

5.                 Установіть відповідність між назвою художнього засобу та його прикладом із творів В. Стуса

Художній засіб                                     

Приклад

1.Порівняння                                    

А «…і син біжить, як горлом кров біжить…»

 

2.Інверсія                                         

 

Б «Народе мій, до тебе я ще верну!»

 

3.Алітерація                                       

В «Кубло бандитів, кегебістів у стольному засіли місті»

4.Анафора                                          

Г «І кожен супротивник – у скорботі,  І кожен супротивник – заборон не знає»

 

6.                 Установіть відповідність між письменником і висловлюванням про нього.

Письменник

Висловлювання

1 Василь Стус

 

А «Його соціальна сатира вирізняється ще й тим, що це якісні поетичні тексти, а не просто заримовані каламбури. Він грається з літературними і позалітературними кліше, вигадує неординарну ритмічну структуру вірша. Виконує ті естетичні завдання, які ставить перед собою»

2 О. Ірванець

 

Б«Серед його тюремних творів для мене найдорожчі його інтимні поезії, його відчайдушне вміння знаходити для душі місце всюди — в найкарколомніших знущаннях, у найбезпросвітнішому мороці сучасності»

3 С. Жадан

В Науковець, культуролог, кандидат філософських наук, талановитий спікер, непересічна есеїстка, успішна блогерка, інтелектуальна публіцистка, очільниця низки культурно-політичних проєктів, наша високо піднята хоругов, моральний авторитет нації, представниця давньої лицарської української інтелектуальної еліти, яка ширить правду про здобутки нації земною кулею, робить позитивну рекламу незнищенній українській культурі в очах світової громадськости.

 

4 О. Забужко

 

 

Г Має неофіційний титул «найпліднішої письменниці України». Критика її називає як не «чортиком, що вискочив із табакерки», то «грант-дамою української літератури»

 

 

Д  «…Виявився тим письменником, котрий поєднав дуже транзитний, хисткий, катастрофічний дух часу нашої частини світу 1990-2000-х років, його іронію, цинізм, біль, споживацтво, млявий радикалізм із дуже в своїй суті піднесеними штуками – з усеохопністю добра, любов’ю, романтичним коханням, теплим внутрішнім світлом. І наснажив усе це оргиніальним еластичним письмом, образним і дотепним»

 

ІІІ рівень ( 3 бали: 1,5  бала  за правильну відповідь на питання)

 

1. Пояснити різницю між літературою масовою та елітарною.

2. Назвати характерні ознаки постмодернізму.

 

ІV рівень ( на вибір,  3 бали)

 

1.     Напишіть відгук на одну з поезій  сучасної літератури. Мотивуйте у відгуку свій вибір.

2.     Напишіть твір-мініатюру «Чим цікава сучасна українська проза».

 

 

 

 


понеділок, 13 березня 2023 р.

                        Дистанційне навчання 

14.03.2023 рік

  Українська мова (група №5)

Тема 25-26. Діалогічні жанри. 
Завдання: опрацювати посилання нижче, в підручнику параграф 55-56, виконати вправу 4, стор.196. Пройти тестування за посиланням.
 Українська мова (Авраменко) 11 клас

11 клас. Українська мова. Жанри: інформаційні, діалогічні жанри, етикетні, оцінювальні

Основні жанри діалогічного мовлення


                  Українська література (група №5)

Тема 22. С.Жадан "Ворошиловград"

Завдання: читаємо та аналізуємо твір "Ворошиловград". Записати у зошит тему та ідею твору,  опрацьовуємо посилання нижче.

 “Ворошиловград” Жадан аналіз

https://dovidka.biz.ua/voroshylovhrad-zhadan-skorocheno-ta-analiz/

 зміст)


неділя, 12 березня 2023 р.

                                  Дистанційне навчання 

13.03.2023 рік

   Українська мова (група №17)

Тема 21. Есе "Гаджети чи реальне спілкування?" Завдання: опрацювати посилання нижче, написати есе на 6-9 речень.

Що таке есе? Як писати есе? 

https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI 

Що таке есе та як його написати?

https://binadelezha.wixsite.com/binadelezha/sho-take-ese-ta-yak-jogo-napisati 

Як писати есе: корисні поради 

https://zno.if.ua/?p=985 

Тема 22. Вживання похідних сполучників. 
Завдання: Опрацьовуємо параграф за посиланням і виконуємо у зашиті  вправи 225, 226

 Сполучник як службова частина мови

четвер, 9 березня 2023 р.

                                     Дистанційне навчання 

10.03.2023 рік

  

                    Українська мова (група №5)

Тема 23-24. Інформаційні жанри. 

 Завдання: опрацювати посилання нижче, в підручнику параграф 53-54, виконати вправу 5, стор.193. 

Українська мова (Авраменко) 11 клас

11 клас. Українська мова. Жанри: інформаційні, діалогічні жанри, етикетні, оцінювальні


Жанри інформаційні



понеділок, 6 березня 2023 р.

                   Дистанційне навчання 

07.03.2023 рік

  

                    Українська мова (група №5)

Тема 21. Написання есе "Талант - це Божий дар чи кара?"

Завдання: написати есе (7-9 речень). 

Як писати есе: корисні поради

Що таке есе та як його написати?



                  Українська література (група №5)

Тема 21. Сучасна проза. Г.Пагутяк "Потрапити в сад".

Завдання: читаємо та аналізуємо оповідання "Потрапити в сад" (стор. 243-247). Записати у зошит тему та ідею твору,  опрацьовуємо посилання нижче.

 Галина Пагутяк “Потрапити в сад” аналіз
https://dovidka.biz.ua/halyna-pahutiak-potrapyty-v-sad-analiz/

Потрапити в сад

Галина Пагутяк

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3529 

 Потрапити в сад. Галина Пагутяк

https://www.youtube.com/watch?v=vg9tOer5N64 

Буктрейлер до твору Галини Пагутяк ПОТРАПИТИ В САД

 


неділя, 5 березня 2023 р.

                    Дистанційне навчання 

06.03.2023 рік

   Українська мова (група №17)

Тема 18-19. Уживання прийменників. Завдання: Опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 22-23, письмово впр. 2,  стор. 73

Українська мова (Авраменко) 11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html

ТИПОВІ ПОМИЛКИ У ВЖИВАННІ ПРИЙМЕННИКІВ

https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/icgn/radomska_ukr_mova/3.htm

Найтиповіші помилки вживання прийменників в українській мові! [Типове завдання ЗНО]

Урок №20. Вживання прийменників "по" і "за"?

Тема 20. Словосполучення з прийменниками. 
Завдання: пройти тестування за посиланням, відправити скрин результату.
"Уживання прийменників" (тестові завдання)