понеділок, 19 квітня 2021 р.

 Для здобувачів освіти групи № 2. І курс. Українська мова. 

 Тема 6. Розрізнення прислівників і співзвучних слів.

 Завдання: опрацювати посилання нижче, в підручнику параграф 49, виконати вправу 227. 

Українська мова (Ющук) 10 клас

Правопис прислівників: разом, окремо, через дефіс [Типове завдання ЗНО]

Підготовка до ЗНО з української мови: Прислівник / ZNOUA

УРОК 49. РОЗРІЗНЕННЯ ПРИСЛІВНИКІВ І СПІВЗВУЧНИХ СПОЛУК

Тема 7. Написання не, ні з різними частинами мови

 Завдання: опрацювати посилання нижче, в підручнику параграф 50, виконати вправу 236. 

Українська мова (Ющук) 10 клас

Правопис "не" та "ні" з різними частинами мови


УРОК 47. НАПИСАННЯ НЕ, НІ З РІЗНИМИ ЧАСТИНАМИ МОВИ


неділя, 18 квітня 2021 р.

 Зарубіжна література І курс. Для здобувачів освіти групи №7

Тема 6.  Г.Аполлінер як представник модерністської поезії ХХ століття

Завдання: виписати 5 фактів з життя Г.Аполлінера, прочитати поезію "Міст Мірабо" (вивчити напам'ять), " Зарізана голубка й водограй"; записати у зошит тему та ідею віршів, опрацювати посилання нижче., підручник стор.75-83

Конспект уроку "Ґійом Аполлінер – поет-авангардист"


"Міст Мірабо" Гійом Аполлінер аудіо вірш


Зарізана голубка й водограй"//Гійом Аполлінер//Шкільна програма 11 клас


Зарубіжна література (Ковбасенко) 10 клас Стандарт 2018


Тема 7.  Жанрове розмаїття лірики Ф.Г.Лорки
Завдання: виписати 5 фактів з життя Ф.Г.Лорки, прочитати поезію "Про царівну Місяцівну", "Гітара"; записати у зошит тему та ідею віршів, опрацювати посилання нижче.

Презентація "Життя і творчість іспанського поета Федеріко Ґарсія Лорки. Поезія"


Лорка “Гітара” аналіз (паспорт) твору

“Про царівну місяцівну” аналіз (паспорт)


четвер, 15 квітня 2021 р.

  Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №2

Тема 7. Художні  остобливості драми-феєрії "Лісова пісня" Л.Українки. 

Завдання: дочитати та проаналізувати твір, переглянути фільм "Лісова пісня";  виписати, які проблеми піднімаються у драмі.

"Лісова пісня"-фільм 1980 р.

Леся Українка "Лісова пісня". Переказ твору.

Леся Українка. Лісова пісня [Підготовка до ЗНО з української літератури]

Тема 8. Символічність образів у драмі-феєрії Л.Українки "Лісова пісня".

Завдання: дати письмову характеристику образу Мавки та образу Лукаша.

10 клас.Українська література. Символічність образів у драмі Лесі Українки “Лісова пісня” 


10 клас. Українська література. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки Лісова пісня


“Лісова пісня” образ Мавки
“Лісова пісня” образ Лукаша

 Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №2

Тема 5. Символічність, романтичні образи у вірші Л.Українки "Мріє, не зрадь". 

Завдання: опрацювати посилання нижче, прочитати поезію і записати у зошит тему та ідею вірша. Підручник стор. 217-221.

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Леся Українка "Мріє, не зрадь!"

“Мріє, не зрадь” Леся Українка аналіз

Тема 6. Природа і людина в драмі-феєрії "Лісова пісня".

Завдання: опрацювати посилання нижче, прочитати драму-феєрію і записати у зошит тему та ідею. Підручник стор. 221-228.

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Леся Українка "Лісова пісня". Переказ твору.

Леся Українка. Лісова пісня [Підготовка до ЗНО з української літератури]

Тема 7. Художні особливості драми-феєрії "Лісова пісня".

Завдання: опрацювати посилання нижче, переглянути фільм "Лісова пісня", записати композицію твору.

Фільм Лiсова пiсня, за мотивом драми Лесі Українки

Лесная песня. Леся Украинка

Леся Українка "Лісова пісня"




середа, 14 квітня 2021 р.

  Українська мова І курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 5.  Подвоєння та подовження приголосних. Завдання: опрацювати посилання нижче, параграф 37, впр.177. 

Подвоєння приголосних [Типове завдання ЗНО]

Подовження. Подвоєння. Спрощення. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"

Подвоєння приголосних

Українська мова (Ющук) 10 клас


Тема 6.  Правопис префіксів і суфіксів. Завдання: опрацювати посилання нижче, параграф 38-39, впр.183, впр. 187 (2).

ЗНО. Укр.мова. 25.4. Правопис префіксів і суфіксів

Найлегше завдання на ЗН😁: префікси! [Типове завдання ЗНО]

§ 35-36. ПРАВОПИС ПРЕФІКСІВ І СУФІКСІВ


Українська мова (Ющук) 10 клас



  Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 4. Есе "Актуальність еміграційного процесу для українців" 
Завдання: опрацювати посилання нижче, написати есе про актуальність еміграції в наш час.

Що таке есе? Як писати есе? 

https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI 

Що таке есе та як його написати?

https://binadelezha.wixsite.com/binadelezha/sho-take-ese-ta-yak-jogo-napisati 

Як писати есе: корисні поради 

https://zno.if.ua/?p=985 

Тема 5. М.Вороний творчий шлях.
Завдання: читаємо та аналізуємо поезії "Крізь сотні сумнівів.." (стор. 236)  та "Господи, гніву пречистого" (стор.237). Записати у зошит тему та ідею двох віршів, опрацювати посилання нижче
Завдання: опрацювати посилання нижче, виписати 5 цікавих фактів з життя письменника або скласти хронологічну таблицю життя і творчості, опрацювавши підручник на стор. 229-236. 

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Життя і творчість Миколи Вороного. «Іванові Франкові» . Українська література 10 клас

Микола Вороний. Сторінки з життя (Біографія)

Велич особистості 18.12.2016 Микола Вороний

Тема 6. М.Вороний. Поезія.
Завдання: читаємо та аналізуємо поезії". Записати у зошит тему та ідею двох віршів (236-239), опрацювати посилання нижче

Поезії Миколи Вороного


Блакитна Панна

Микола Вороний

236-239

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

понеділок, 12 квітня 2021 р.

 Українська література ІІІ курс. Для здобувачів освіти групи №17

Директорська контрольна робота (за ІІ семестр)

Контрольна робота з теми:  « Літературне шістдесятництво». «Митець і суспільство». «Стоїчна українська поезія». «Сучасна українська література»

Тестові завдання

    Хто з письменників захоплюється своєю дивною й гордою країною, схиляється перед героїзмом і мужністю борців за її національне визволення?

А) Ліна Костенко

Б) Василь Стус

В) Юрій Андрухович

Г) Іван Драч

Д) Василь Симоненко

2. Про відкриття самоцінності нації й національної гідності у своїх творах говорить:

А) Галина Пагутяк

Б)Дмитро Павличко

В)Микола Вінграновський

Г) Іван Драч

Д)Василь Симоненко

3. У якій частині роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко відбувається активне осмислення історії України?

А) «Сповідь»

Б) «Проща»

В) «Гінець до гетьмана»

Г) «Страта»

Д) «Полтавський полк виходить на зорі»

4. Хто з письменників є майстром художньої деталі?

А) Василь Стус

Б) Ліна Костенко

В) Григір Тютюнник

Г) В. Симоненко

Д) Іван Драч

5. Із яким письменником порівнюється Микола Вінграновський у своєму захопленні кольоровим звуком?

А) Дмитром Павличком

Б)Василем Симоненком

В)Василем Стусом

Г) Павлом Тичиною

Д) Юрієм Андруховичем

6. Який оберіг від злих сил, як спогад про рідний дім, стежку, проніс через усе життя ліричний герой ?

А) Молитву

Б) Вишиту сорочку

В)Соняшник

Г)Листи від батька

Д) Пісню

7. Творчість якого письменника чи письменниці можна пов’язати з мужністю у життєвих випробуваннях?

А) Галини Пагутяк

Б)Василя Стуса

В) Юрія Андруховича

Г)Григора Тютюнника

Д) Василя Симоненка

8) Любіть Оклахому! Вночі і в обід,

 Як неньку і денді достоту!

Любіть Індіану! Й так само любіть

Північну й Південну Дакоту..

Який літературний напрям використав О.Ірванець у цьому творі?

А) неоромантизм

Б) неокласицизм

В)авангардизм

Г) неоавангардизм

Д) постмодернізм

9. Як називається художній засіб, який Юрій Андрухович використав у вірші «Пісня мандрівного спудея» : «Агов, мої маленькі чортенята»?

А) інверсія

Б) епіфора

В) художній паралелізм

Г) риторичне звертання

Д) риторичний оклик

10. Хто з письменників увійшов у літературу не так, як усі: «Не стукаючи, не попросивши дозволу ввійти, влетівши через димар..»?

А) Ліна Костенко

Б) Григір Тютюнник

В)Галина Пагутяк

Г) Василь Симоненко

Д) Дмитро Павличко

11. Хто з героїв і якого твору згадує Григорія Сковороду, граючи на гармошці?

А)Спудей. Юрій Андрухович «Пісня мандрівного спудея»

Б) Грицько. Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

В) Ліричний герой. Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

Г) Гриць Бобренко. Ліна Костенко «Маруся Чурай»

Д) Ліричний герой. Василь Стус «Крізь сотні сумнівів..»

12. Чиї твори насичені екзистенційною ідеєю віри особистості у свої сили?

А) Василя Симоненка

Б) Дмитра Павличка

В) Івана Драча

Г) Григора Тютюнника

Д)Василя Стуса

13. Хто з письменників уважає, що світ не досконалий, на кожному кроці на нас може чатувати небезпека. Треба насолоджуватися естетикою живого.

А) Григір Тютюнник

Б) Ліна Костенко

В) Василь Стус

Г) Юрій Андрухович

Д)Галина Пагутяк

14. Хто  з письменників у своєму творі використовує церковну лексику?

А) Галина Пагутяк

Б)Юрій Андрухович

В)Василь Стус

Г)Ліна Костенко

Д)Іван Драч

15. Хто з письменників і в якому творі застосовує художню інформативність – щільну художню інформацію?

А) Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Б)Ліна Костенко «Маруся Чурай»

В) Іван Драч «Балада про соняшник»

Г) Галина Пагутяк «Потрапити в сад»

16. Кого з героїв твору «Маруся Чурай» Ліни Костенко зображено на поштовій марці України?

А) Івана Іскру

Б) Гордія Чурая

В) Грицька Бобренка

Г) Марусю Чурай

Д)Галину Вишняк

17. У  якому розділі твору «Маруся Чурай» поетеса відтворила стиль ділового письма – судових протоколів ХУІІ століття

А) «Сповід»

Б) «Гінець до гетьмана»

В) «Дідова балка»

Г) «Облога Полтави»

Д) «Якби знайшлась неопалима книга»

18. У якому творі любов сприймається як найвище благо та як страждання, що заслуговує на співчуття?

А)Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

Б)Ліна Костенко «Хай буде легко дотиком пера»

В) Ліна Костенко «Маруся Чурай»

Г)Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Д) Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»

19. Герой якого твору страждає через нерозділене кохання в образі явора?

А) Іван Драч «Балада про соняшник»

Б) Василь Симоненко «Я»

В) Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс»

Г) Дмитро Павличко «Я стужився, мила, за тобою»

Д) Ліна Костенко «Недумано, негадано»

20. Якого художнього засобу немає у поезії «Страшні слова, коли вони мовчать»?

А)персоніфікації

Б)оксиморона

В)антонімів

Г) епітетів

21. Хто з письменників підписував листи протесту, був присутній на судових процесах проти інтелігенції?

А) Ліна Костенко

Б)Василь Стус

В) Василь Симоненко

Г) Юрій Андрухович

Д) Іван Драч

22. Хто з письменників розпочав свою літературну діяльність російською мовою?

А) Василь Симоненко

Б) Юрій Андрухович

В) Григір Тютюнник

Г) Галина Пагутяк

Д)Василь Стус

23. Герой якого твору відмовляється від життя в теплій квартирі, він живе на горищі?

А) «Потрапити в сад» Г. Пагутяк

Б) «Господи гніву пречистого» В. Стуса

В) «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе» В. Стуса

Г) «Астролог» Ю.Андруховича

Д) «Маруся Чурай» Л.Костенко

24. Хто з героїв і якого твору читає «Перебендю» з «Кобзаря» Шевченка?

А) Гриць Бобренко «Маруся Чурай»

Б) Марфа «Три зозулі з поклоном»

В)Дядько Левко «Три зозулі з поклоном»

Г)Гриць «Потрапити в сад»

Д) Юзька «Асторолог»