понеділок, 18 жовтня 2021 р.

 Українська література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №2

Тема 24. Урок позакласного читання. В.Шкляр "Маруся". 
Завдання: 1) пройти тест за комедією "Мина Мазайло" за посиланням, 2) прочитати "Марусю" В.Шкляра, зробити усний аналіз твору, записати в зошит тему та ідею твору. 

Українська література (Авраменко) 11 клас



Микола Куліш. Комедія "Мина Мазайло"


Василь Шкляр — Маруся — Літогляд


Василь Шкляр у Золочеві презентував свій роман "Маруся"


Маруся (роман)


Тема 25. Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія». Завдання: 1) переглянути відео за посиланням і скласти конспект життя і творчості письменника  2) прочитати поезію «Зелена євангелія», записати у зошит тему і ідею вірша. 

Богдан-Ігор Антонич - біографія (ВІДЕО)

«Час поезії». Випуск №8. Богдан Ігор-Антонич

Богдан Ігор Антонич «Зелена Євангелія» | Вірш | Слухати онлайн


Аналіз вірша “Зелена Євангелія” Богдана-Ігоря Антонича



 Українська література І курс. Для здобувачів освіти групи №8

Тема 14. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

Завдання: переглянути фільм 
і дати письмову відповідь на запитання: Які ви побачили відмінності між фільмом і твором?"

ЗНО Українська література 10 клас І Карпенко Карий «Мартин Боруля»

Іван Карпенко-Карий "Мартин Боруля". Переказ трагікомедії.

Мартин Боруля - комедія - п'єса Іван Карпенко-Карий


Тема 14. Підміна особистих етичних цінностей становою приналежністю у творі "Мартин Боруля".

Завдання: опрацювати посилання нижче, записати в зошит тему, ідею та основних персонажів твору "Мартин Боруля"

Іван Карпенко-Карий – Мартин Боруля: сюжет, переказ та аналіз п'єси

Конспект Іван Карпенко-Карий "Мартин Боруля" українська література ЗНО 2020

  Українська мова І курс. Для здобувачів освіти групи №8

Тема 16.  Роль риторики в сучасному світі.  Завдання:  опрацювати посилання нижче і дати письмово відповіді на такі питання:

1.Що таке риторика?

2.Які роди і жанри в красномовстні вам відомі?

3.Яка мета риторики?

«Риторика як мистецтво, наука й навчальнадисципліна. Роль риторики в сучасному світі

 

Тема 17.  Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації.  

Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Записати в зошит, що таке мовленнєва ситуація та виписати основні елементи мовленнєвої ситуації.

 «Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації"

https://www.youtube.com/watch?v=6c7NYxEKkgo

«Практична риторика. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації."

Мовленнєва ситуація та її складові

 Українська мова ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №2

  Тема 22. Словосполучення з прийменниками по. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 22-23, письмово впр. 3,  стор. 73.

Українська мова (Авраменко) 11 клас

Вживання прийменника по

Цей загадковий прийменник ПО

Прийменник ПО в українській мові. Коли правильно?

 Тема 23. Словосполучення з прийменниками в і на. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 22-23, письмово впр. 7  стор. 76. 

Українська мова (Авраменко) 11 клас

Підготовка до ЗНО з української мови: Прийменник / ZNOUA

Модуль 6. Заняття 1: Прийменник як службова частина мови

 Українська мова ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 7.  Відмінкові закінчення іменників ІІ відміни в множині. Завдання: опрацювати посилання нижче, параграф 58, впр.263, стор.187

Українська мова (Ющук) 10 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1234-ukrainska-mova-10-klas-yuschuk.html 

 ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ВІДМІНЮВАНИХ СЛІВ

Відмінкові закінчення іменників II відміни множини

 Українська література ІІ курс. Для здобувачів освіти групи №5

Тема 8. Українська література ХХ століття як новий етап в історії національної культури.  Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: опрацювати стор.4-5. Переписати в зошит перший абзац (ХХ століття-це епоха...)

Література початку ХХ ст. «Доба розстріляного відродження». Український модернізм і його особливості

Основні стильові напрями початку 20 ст. 

Книга ІБТ «У задзеркаллі 1910-1930-хх років»

Тема 9. Поняття "розстріляне відродження", домінування соцреалістичної естетики в 1930 роках. Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: стор.5-9, виконати письмово завдання 5 на стор.8 (1,2 3,6,7,8)

"Розстріляне відродження": Україна пам'ятає

Червоний Ренесанс чи Розстріляне відродження? (1930-1939)

ЗНО Українська література 11 клас Розстріляне відродження


Українська література 11 клас Авраменко 2019

До відома здобувачам освіти Криворізького професійного будівельного ліцею. Продовжуємо писати олімпіадні роботи. Участь беруть усі бажаючі. Роботи треба писати на подвійних аркушах  і відправити мені скрін. Чекаю до середи 20.10.21 року. 

Завдання

до І етапу Всеукраїнської олімпіади

з української мови та літератури

І курс

Українська література

 І. Напишіть есе на одну з  поданих тем:

1.     «Кайдашева сім’я» не оперетковий фарс зі сценками малоросійського побуту, а повість-трагікомедія…» (С. Процюк).

2.     Дворянство як міф про краще життя (за твором «Мартин Боруля І.Карпенка-Карого).

3.     «Справжній патріот той, хто говорить правду навіть своїй країні» (Ж. Жорес).                                                                                                  12 балів

 ІІ. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях:

 1.     Якою є авторська позиція в повісті «Кайдашева сім’я»?

2.     Які дві тенденції розвитку реалізму в українській літературі другої половини ХІХ століття поєдналися у творчості Панаса Мирного? 

3.     До якого літературного напряму належить повість І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»? 

4.     Хто з героїв твору І. Карпенка–Карого «Мартин Боруля» каже про себе:«Столоначальником буду, а потім, може, й секретарем, чин дадуть, женюсь на багатій»?

5.     Яка робота Івана Франка мала назву «Варлаам та Йоасаф»? 5 балів 

 Українська мова

І. Запишіть речення, розставивши пропущені розділові знаки, побудуйте його структурну схему, зробіть синтаксичний  розбір. 

Їй здавалося що в людській душі немає вузликів яких би не можна розв’язати.                                                                                                      6 балів

 ІІ. Визначте рід поданих іменників.

Аташе, тріо, біль, путь, Міссісіпі, Токіо, кюре, кольрабі, авеню, тюль. 5 балів

 ІІІ. Запишіть правильно слова, знімаючи скісну риску.

Інженер/механік, відео/телефон, люби/мене (назва рослини), 125/річчя, напів/сон, стоп/кран, супер/дівчина, сліпо/глухо/німий, івано/франківець, Івано/Франківськ.                                                                                        5 балів

 Усього 33 бали

Викладач:             Малишко О.В.

Завдання

до І етапу Всеукраїнської олімпіади

з української мови та літератури

ІІ курс

Українська література

  І. Напишіть есе на одну з поданих тем:

         1. Утвердження любові як джерела високої духовності в повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих предків».

         2. Особливості індивідуального стилю Михайля Семенка.

         3. Який слід повинна залишити людина на землі?" (В.Симоненко)

                                                                                          (до 2,5 стор.)   12 балів

ІІ. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях.

1.     Про кого це сказано: «Він був поетом, прозаїком, драматургом, перекладачем, фольклористом, літературознавцем, видавцем, політиком, редактором газет і журналів, публіцистом, громадським діячем, політиком»?

2.     З якого нарису виросла повість Панаса Мирного «Чіпка»?

3.     Чиї літературні вечори відвідував молодий П.Тичина?

4.     Світоглядною основою цього стилю був принцип відносності людських знань. Тому його представники зосереджувалися на відтворенні миттєвих вражень від безпосереднього зіткнення з якимись явищами, на щонайтоншому фіксуванні сприйнятого в конкретний момент. Про який стиль ідеться?

5. Назвіть центральний гуманістичний символ новели М. Хвильвого  «Я (Романтика)».                                                                         5 балів

Українська мова

І. Визнач, якими частинами мови є виділені слова.                                    

1) Як   гарно навкруги   2) Роса зійде, як   сонце вийде. 3)  Це просто   непорозуміння. 4) Що б  ти робив без його допомоги? 5)Це просто  непорозуміння. 6) Це робиться просто.    6 балів

ІІ. Установи відповідність між прикладами та джерелами  української фразеології.                                                                                                      8б.

Джерела

Приклади

1) Біблія

А) Кинув якір, передавати естафету

2) Антична міфілогія

Б) Вигнання з раю, терновий вінок

3) Історія

В) Наталка і Петро, Ромео і Джульєтта

4) Усна народна творчість

Г) Викинути ідола в Дніпро, іду на ви

5) Народний побут

Д) Хатка на курячих ніжках

6) Спостереження за природою

Е) Ахіллесова п’ята, вогонь Прометея,

7) Художня література

Є) Зализувати рани, всихати при корені

8) Мовлення представників різних професій

Ж) Каламутити воду в криниці, передати куті меду

 ІІІ.   Відредагуй, де є необхідність                                                     

Національний банк україни, хтознаде, нагора, лауреат державної премії, орден мати героїня, друга світова війна, міністр освіти України, Сенат,  канівський  державний музей-заповідник,    трипільська культура,  Шевченкіана, шевченків край.                                                            6б.

 

  

Усього 37 балів

Викладач:              Малишко О.В.