понеділок, 22 листопада 2021 р.

            Дистанційне навчання 

22.11.2021 рік

 Українська мова (група №1)

Тема 13. Основні групи фразеологізмів. Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 12, впр.61

Основні групи фразеологізмів. Українська мова 10 клас

Обогащаем свой словарь фразеологизмов - экспресс-урок украинского языка

Фразеологізми. Секрети визначення. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО


 Українська мова (група №2)

Тема 33. Прості ускладнені речення
 
Завдання: параграф 28-29,  впр.3, стор. 91
Підручник 11 клас
ПРОСТЕ УСКЛАДНЕНЕ РЕЧЕННЯ

ЗНО. Укр.мова. 17.1. Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами

 
 Тема 34. Правила побудови складних речень. Логічна помилка в складних реченнях
Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: параграф 30-31,   впр. 2. впр.3, стор. 96

Особливості побудови складних речень

Складне речення: все не так складно, як здається!

Складне речення, його різновиди

складне речення

Українська мова. Складне речення з різними видами зв’язку


Типові помилки в побудові словосполучень і речень

Логічна хиба 

Українська література (група №2)

 Тема 39. О.Довженко "Зачарована Десна". Історія написання, автобіографічна основа, сповідальність. Завдання: прочитати повість, записати у зошит тему та ідею твору, опрацювати посилання нижче.

Детальний Аналіз «Зачарована Десна» О. Довженко

https://ukrclassic.com.ua/katalog/d/dovzhenko-oleksandr/3289-detalnij-analiz-zacharovana-desna-o-dovzhenko

Аналіз твору "Зачарована Десна". Найцікавіші та найважливіші факти про кіноповість.


Легка література. Довженко. Зачарована Десна


Фільм "Зачарована Десна"
https://www.youtube.com/watch?v=2Zi71IvGuPw
 
Українська література (група №8)

Тема 24. Образ героя-адресата у новелі "Сойчине крило".   Завдання: 1)проаналізувати новелу "Сойчине крило", 2) опрацювати посилання нижче, 3) скласти портретну характеристику основного персонажа твору.

“Сойчине крило” аналіз твору
https://dovidka.biz.ua/soychine-krilo-analiz/

«І знову про кохання…» ( за змістом новели Івана Франка «Сойчине крило»)

“Сойчине крило” характеристика головного героя ХОМИ
https://dovidka.biz.ua/soychine-krilo-harakteristika-golovnogo-geroya/



четвер, 18 листопада 2021 р.

  Дистанційне навчання 

19.11.2021 рік

Українська мова (група №4) І підгрупа


Підготовка до ЗНО
Тема 5. Правопис суфіксів.
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче і проходимо тестування.

СУФІКСИ та їхнє значення: типове завдання на ЗНО з мови 👀


ЗНО-ОНЛАЙН

Завдання за темою з української мови та літератури


середа, 17 листопада 2021 р.

    Дистанційне навчання 

17.11.2021 рік

Українська література (група №2) 

Тема 38. О.Довженко "Україна в огні". Загальнолюдські і національні проблеми у творі .  Завдання: прочитати повість "Україна в огні",опрацювати посилання нижче; записати у зошит тему та ідею твору. 
 

Легка література. Довженко. Україна в огні

О.П. Довженко. Україна в огні [Підготовка до ЗНО з української літератури]


Детальний Аналіз «Україна в огні» О. Довженко

https://ukrclassic.com.ua/katalog/d/dovzhenko-oleksandr/3288-detalnij-analiz-ukrajina-v-ogni-o-dovzhenko


Українська література (група №1) 

Тема 13. Комедія "Мартин Боруля" І.Карпенка-Карого, її сценічна історія.  Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником: прочитати комедію "Мартин Боруля" І. Карпенка-Карого,  опрацювати стор.72-74. У зошит записати тему та ідею комедії, а також дати письмову відповідь на питання №3, стор. 75.

Українська література (Авраменко, Пахаренко) 10 клас 2018

Аналіз «Мартин Боруля» Іван Карпенко-Карий

https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/karpenko-karij-ivan/3369-analiz-martin-borulya-ivan-karpenko-karij

Комедія “Мартин Боруля” І.Карпенка-Карого: аналіз, сюжет, скорочений виклад, відео


Українська література (група №17)

 Тема 12. І. Карпенко-Карий. Світогляд і багатогранність діяльності. Завдання: опрацювати посилання нижче,  підручник стор. 64-66, скласти хронологічну таблицю життя і творчості. 

Іван Карпенко Карий///відеореферат


Іван Карпенко-Карий. Українська література в іменах


Интересные факты из биографии основателя украинского театра - Ивана Карпенко-Карого


Українська мова (група №17)

Тема 14. Синонімія і антонімія фразеологізмів. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: параграф 12, письмово впр. 63, стор. 46.

 Українська мова (Ющук) 10 клас

 Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів.

Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів. Українська мова 10 клас

ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ ДО ЗНО: 20 завдань на відповідності!


Українська мова (група №5) І підгрупа


Тема 18. Полемічні прийоми. Завдання: 1) опрацювати посилання https://www.youtube.com/watch?v=8Guj36Gt5Rc 2)  письмово дати відповіді на такі запитання: 1) що таке полеміка? 2)основне завдання полеміки? 3) хто такий полеміст? 4) які полемічні прийоми вам відомі?  

Тема 19.  Мистецтво відповідати на запитання. Завдання: 1) опрацювати посилання https://www.youtube.com/watch?v=8Guj36Gt5Rc 2)  письмово дати відповіді на такі запитання: 1) які існують запитання? 2) підтримайте або спростуйте вислів Ф.Ларошфуко "Ми вважаємо розсудливими лише тих людей, які в усьому з нами згодні".

вівторок, 16 листопада 2021 р.

                          Дистанційне навчання 

16.11.2021 рік

Українська мова (група №5) І підгрупа


Тема 16.  Суперечка як вид комунікації. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче, 2) робота з підручником: параграф 62, виписати у зошит, що таке "суперечка" та яких правил слід дотримуватися під час суперечки.

 СУПЕРЕЧКА ЯК ВИД КОМУНІКАЦІЇ. ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ СУПЕРЕЧКИ

Поняття про суперечку. Види суперечок


Как крепче держать внимание собеседника - экспресс-урок украинского языка


Українська мова (Ющук) 10 клас


Тема 17.  Правила ведення суперечки. Аргументи і докази. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче, 2) робота з підручником: параграф 63, вправа 282.

Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні прийоми

10 клас. Українська мова. Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні прийоми


Тези та аргументи


Українська мова (Ющук) 10 клас

Українська література (група №5) 

 Тема 12. Поезія П.Тичини.

Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: прочитати і проаналізувати вірші "Ви знаєте, як липа шелестить","О панно Інно", "Пам'яті тридцяти"(стор. 21-28).  Записати тему та ідею прочитаних віршів у зошит.

«Час поезії». Випуск №2. Павло Тичина

Тема 25. Павло Тичина. Аналіз поезій «О, панно Інно...», «Пам’яті тридцяти», «Ви знаєте, як липа шелестить...»


Павло Тичина. Життя та творчість. Аналіз поезій

Українська мова (група №8) 

  Тема 22. Текст як одиниця спілкування. Естетика тексту. 
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче.  Виписати визначення "текст", а також записати ознаки тексту. Сформулюйте й запишіть кожен по 2 теми, з якими ви хотіли б виступити на батьківських зборах або перед однолітками.

ТЕКСТ ЯК ОДИНИЦЯ СПІЛКУВАННЯ. ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ТЕКСТУ ВИСТУПУ

 ТЕКСТ [БУДОВА ТЕКСТУ] ТИПИ ТЕКСТУ

https://www.youtube.com/watch?v=ZXnv2pHb7js

Етапи підготовки до публічного виступу

  Тема 23. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче, 2) Виписати, що таке "тактика","стратегія", які існують мовленнєві стратегії й тактики.  визначення "текст", а також записати ознаки тексту. 

СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА МОВЛЕННЄВОЇ ПОВЕДІНКИ

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/17.html#:~:text=%D0%9E%D1%82%D0%B6%D0%B5%2C%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%E2%80%94%20%D1%86%D0%B5%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D1%86%D1%96%D0%BB%D1%96,%2C%20%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%2C%20%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F)

Ефективні стратегії поведінки в конфлікті


Стратегія і тактика спілкування

  Тема 24. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія. Завдання: опрацьовуємо посилання нижче, 2) виписати, що таке  "мовленнєвий вчинок" і якими бувають вчинки.

 МОВЛЕННЄВИЙ ВЧИНОК. МОВЛЕННЄВА ПОДІЯ

 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_8/23.html#:~:text=%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%84%D0%92%D0%98%D0%99%20%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%9D%D0%9E%D0%9A.,-%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%84%D0%92%D0%90%20%D0%9F%D0%9E%D0%94%D0%86%D0%AF&text=%D0%AF%D0%BA%D1%89%D0%BE%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D1%94%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F%20%D1%83%20%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%85,%D1%86%D0%B5%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%94%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96 

ЗНО. Укр.мова. 28.2. Види мовленнєвої діяльності. Адресант і адресат мовлення


Презентація до уроку з риторики на тему: Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія

Українська література (група №8) 

Тема 23.  Проза І.Франка.  Новела "Сойчине крило" - жіноча доля в новітній інтерпретації.  Завдання: 1)прочитати новелу "Сойчине крило", 2) опрацювати посилання нижче, 3) записати у зошит тему, ідею та систему образів.

Іван Франко. Сойчине крило (Аудіокнига)


"Сойчине крило" І. Франко


Аналіз новели Івана Франка “Сойчине крило”

Українська література (група №2) 

Тема 37. О.Довженко "Щоденник". Правда про український народ. Завдання: опрацювати посилання нижче, 2) прочитати "Щоденник" О.Довженка. Робота з підручником: опрацювати стор. 166-168, дати письмові відповіді на запитання 1, 2, 4, на стор. 171-172

«О.ДОВЖЕНКО. ЩОДЕННИК. (1941-45)»

Олександр Довженко. Щоденник (періоду війни). Аудіокнига

Олександр Довженко
Щоденник (аналіз)


неділя, 14 листопада 2021 р.

 Дистанційне навчання 

15.11.2021 рік

 Українська мова (група №1)

Тема 12. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Завдання: опрацювати посилання нижче, записати що таке "лексична норма" та виписати найпоширеніші лексичні помилки ( 4-5 прикладів).

Лексична норма

https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/naiposhirenishi-vipadki-porushennia-leksichnoyi-normi-328195/re-39405eb4-26dc-409b-9492-64d8e981583b

Лексичні норми (І)


100 ЗАВДАНЬ: ЛЕКСИЧНІ ПОМИЛКИ ДЛЯ ЗНО (і не лише 😉)

Лексична помилка.

 Українська мова (група №2)

Тема 31. УРМ (п) Складання особистої програми  здорового способу життя
Завдання: складаєте графік справ у вихідні дні для людини, яка веде здоровий спосіб життя, використовуючи складні речення.

12 простих кроків до міцного здоров’яhttps://1plus1.ua/snidanok-z-1-1/novyny/12-prostih-krokiv-do-micnogo-zdorovyaФормування здорового способу життя   https://familytimes.com.ua/zdorovya/formuvannya-zdorovogo-sposobu-zhyttya

Тема 32. Порядок слів у реченні 
Завдання: параграф 28-29,  впр.3, стор. 92
Підручник 11 клас

Порядок слів у реченні

Порядок слів у реченні. Неповне й односкладне речення.

Українська література (група №2)

Тема 36. Творча біографія О.Довженка. Завдання: опрацювати посилання нижче; скласти хронологічну таблицю життя та творчості письменника. Робота з підручником: опрацювати стор. 165-166.
 

Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка

Обличчя української історії. Олександр Довженко

Невідоме з біографії Олександра Довженка


Українська література (група №8)

Тема 21. Поема "Мойсей". Пролог до поеми - заповіт українському народові.  Завдання: 1)прочитати поему "Мойсей", 2) переглянути відео за посиланнями або опрацювати підручник стор.95-109, записати в зошит тему та ідею поеми "Мойсей". 

МОИСЕЙ. Иван Франко


Іван Франко. Мойсей (Аудіокнига)


І.Я. Франко. Мойсей [Підготовка до ЗНО з української літератури]

Тема 22.  Проблематика поеми "Мойсей". Система образів. Завдання: 1)прочитати поему "Мойсей", 2) пройти тестування за посиланням https://learningapps.org/watch?v=ppngbmxmn16

МОИСЕЙ. Иван Франко


Іван Франко. Мойсей (Аудіокнига)




четвер, 11 листопада 2021 р.

                          Дистанційне навчання 

12.11.2021 рік

Українська мова (група №4) І підгрупа


Підготовка до ЗНО
Тема 4. Правопис префіксів.
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче і проходимо тестування.

Найлегше завдання на ЗН😁: префікси! [Типове завдання ЗНО]

ЗНО-ОНЛАЙН

Завдання за темою з української мови та літератури




вівторок, 9 листопада 2021 р.

   Дистанційне навчання 

10.11.2021 рік

Українська література (група №2) 

Тема 34. Іван Багряний "Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного. Символіка роману.  Завдання: 1) скласти образну характеристику Григорія Многогрішного, спираючись на посилання:  

Образ Григорія Многогрішного
https://dovidka.biz.ua/obraz-grigoriya-mnogogrishnogo/

Іван Багряний. Лайфхаки.


Тема 35. І. Контрольна робота "Еміграційна література" (тести)  Завдання: пройти тестування за посиланням і відправити мені результат 

Українська література (група №1) 

 Тема 12. І. Карпенко-Карий. Світогляд і багатогранність діяльності. Завдання: опрацювати посилання нижче,  підручник стор. 64-66, скласти хронологічну таблицю життя і творчості. 

Іван Карпенко Карий///відеореферат


Іван Карпенко-Карий. Українська література в іменах


Интересные факты из биографии основателя украинского театра - Ивана Карпенко-Карого


Українська література (група №17)

Тема 11. «Театр корифеїв» в Україні та за її межами. Завдання: опрацювати посилання нижче,  підручник стор. 61-64, записати у зошит, коли був створений "театр корифеїв", хто такий "корифей", представники театру.

Театр корифеїв

ПЕРША ВИСТАВА УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРУ: 7 НЕЙМОВІРНИХ ФАКТІВ ПРО ТЕАТР КОРИФЕЇВ

Театр Корифеїв

Презентація на тему: "Театр Корифеїв"


Українська мова (група №17)

Тема 13. Основні групи фразеологізмів. Завдання: опрацювати посилання нижче. Робота з підручником:  параграф 12, впр.61

Основні групи фразеологізмів. Українська мова 10 клас

Обогащаем свой словарь фразеологизмов - экспресс-урок украинского языка

Фразеологізми. Секрети визначення. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО


Українська мова (група №5) І підгрупа

Тема 14. Написати есе про явище природи, що викликало найбільше захоплення або здивування.  Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. 

Як писати есе: корисні поради

Що таке есе? Як писати есе?

Топ 10 унікальних природних явищ та феноменів 


Есе на тему явища природи що викликає найбільше захоплення й здивування

Тема 15. Контрольна робота з теми "Іменник".   Завдання: опрацювати посилання нижче, пройти тест з теми "Іменник" (посилання 3). Чекаю на результат тесту.

Іменник як частина мови. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"


Іменник