Дистанційне навчання
21.11.2022 рік
Українська мова (група №1)
Тема 16. Суперечка як вид комунікації. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче, 2) робота з підручником: параграф 62, виписати у зошит, що таке "суперечка" та яких правил слід дотримуватися під час суперечки.
СУПЕРЕЧКА ЯК ВИД КОМУНІКАЦІЇ. ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ СУПЕРЕЧКИ
Поняття про суперечку. Види суперечок
Как крепче держать внимание собеседника - экспресс-урок украинского языка
Українська мова (Ющук) 10 клас
Тема 17. Правила ведення суперечки. Аргументи і докази. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче, 2) робота з підручником: параграф 63, вправа 282.
Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні прийоми
10 клас. Українська мова. Практична риторика. Аргументи й докази. Полемічні прийоми
Тези та аргументи
Українська мова (Ющук) 10 клас
Українська мова (група №17)
Тема 15. Контрольна робота "Морфологічна норма"
Завдання: перейти за посиланням та виконати тестування.
Тема 16. Суперечка як вид комунікації. Завдання: 1) опрацювати посилання нижче, 2) робота з підручником: параграф 62, виписати у зошит, що таке "суперечка" та яких правил слід дотримуватися під час суперечки.
СУПЕРЕЧКА ЯК ВИД КОМУНІКАЦІЇ. ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ СУПЕРЕЧКИ
Поняття про суперечку. Види суперечок
Как крепче держать внимание собеседника - экспресс-урок украинского языка
Українська мова (Ющук) 10 клас
Українська література (група №17)
Тема 14. Поети рідного краю.
Тема 14. Поети рідного краю.
Завдання: обрати будь-якого поета Криворіжжя, скласти коротку характеристику життя і творчості письменника. Обрати один вірш і проаналізувати його, записати у зошит тему та ідею поезії.
Зарубіжна література (група №1)
Завдання: обрати будь-якого поета Криворіжжя, скласти коротку характеристику життя і творчості письменника. Обрати один вірш і проаналізувати його, записати у зошит тему та ідею поезії.
Зарубіжна література (група №1)
Тема 12. Формування "театру абсурду". Література постмодернізму. Завдання: зробити коротенький конспект, опрацювавши посилання нижче або підручник стор. 215-217.
Тема 12. Формування "театру абсурду". Література постмодернізму. Завдання: зробити коротенький конспект, опрацювавши посилання нижче або підручник стор. 215-217.
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду, провідні ознаки 11 клас відеоурок
ЛЕКЦІЯ 16. Театр абсурду
Поняття «театр абсурду». Риси, парадокси та символи «театру абсурду»
Українська література (група №1)
Тема 13.Євген Плужник - один із провідних поетів "розстріляного відрождення".
Тема 13.Євген Плужник - один із провідних поетів "розстріляного відрождення".
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: прочитати і проаналізувати вірші "Вчись у природи творчого спокою",2Ніч..а човен - як срібний птах" (стор. 29-34). Записати тему та ідею прочитаних віршів у зошит.
Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Робота з підручником: прочитати і проаналізувати вірші "Вчись у природи творчого спокою",2Ніч..а човен - як срібний птах" (стор. 29-34). Записати тему та ідею прочитаних віршів у зошит.
Немає коментарів:
Дописати коментар