пʼятниця, 15 вересня 2023 р.

                        Дистанційне навчання 

18.09.2023 рік

 Українська мова (група №7 )

Тема 1. Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела.  Завдання: опрацювати посилання нижче, виписати в тетрадь 5 видів словників, які ви знаєте, і записати визначення зі словника, хто такий "людина". 

10 клас. Українська мова. Лексикографія. Сучасні  лексикографічні джерела


Тема 2-3. Інформативна та нормативна функція слівників. Довідкові медіаресурси. 
Завдання: опрацювати посилання нижче, виписати основні типи словників.  

. Українська мова. Основні типи словників

Тема 4. Мовна норма. Типи норм.  Завдання:опрацювати посилання нижче, виписати в зошит типи норм. 

10 клас. Українська мова. Мовна норма. Нормативне та ненормативне мовлення. Типи норм

Тема 5.  Есе "Не бійтеся заглядати у словарь"Завдання: опрацювати посилання нижче, написати есі на 6-9 про значення слова в життя людини. 

Що таке єсі? Як писати єсі? 

https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI 

Що таке есе та як його написати?

https://binadelezha.wixsite.com/binadelezha/sho-take-ese-ta-yak-jogo-napisati 

Як писати есе: корисні поради 

https://zno.if.ua/?p=985 

 Українська література (група №7 )

Тема 3-4. Проблема дітей і батьків у повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"

Завдання: прочитати повість "Кайдашева сім'я" та скласти коротку характеристику основних персонажів твору.
Кайдашева сім'я Фільм повністю
https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs 
 Кайдашева сім'я
 https://www.youtube.com/watch?v=j6VKOXyBJ18
 “Кайдашева сім'я” АНАЛІЗ (паспорт твору )
 https://dovidka.biz.ua/kaydasheva-sim-ya-analiz/ 

Зарубіжна література (група №7)

Тема 3. Гомер "Одіссея". Путь Одіссея.  Завдання: переглянути відео та записати тему та ідею твору.

"Одіссея" аудіокнига скорочено. Гомер

  Українська мова (група №4 )

Тема 11. Складання діалогів у розмовному стилі з використанням прикметників.  Завдання: про працюємо посилання нижче.  Скласти діалог, використовуючи прикметники.

Як скласти діалог?

                               Українська література (група №4 )

Тема 7. Поезія Є.Плужника

Завдання: опрацьовуємо посилання нижче. Прослуховування віршів Є.Плужника за відео. 


Українська мова (група №3)


Тема 3.  Урок мовленнєвого розвитку. Письмове складання розповіді про подорож Україною або світом із зазначенням назв мешканців відповідних місць

Завдання: написати твір у вигляді есе про відвідування будь-якого міста України чи будь-якої країни. Де ви побувати і що вам понравилось?

Тема 4. Група "київських неокласиків". М.Рильський

Завдання: опрацювати підручник на стор.35-36 (виписати 1) хто належав до "київських неокласиків" 2) їхнє кредо; 3) хто був лідером  "київських неокласиків".

Українська література (Авраменко) 11 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html


четвер, 14 вересня 2023 р.

                           Дистанційне навчання 

15.09.2023 рік

  Українська мова  (група №4)

Тема 9. Ступені порівняння прикметників. 
Завдання: опрацювати відео за посиланням, запишіть, як утворюються вищий і найвищий ступінь порівняння. Утворіть ступені порівняння прикметників: мудрий, розумний, веселий.

Ступені порівняння: 5 правил для ЗНО (і не лише!)

Тема 10. Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки.    
Завдання: опрацювати відео за посиланням, утворіть ступені порівняння від прикметників:  білий, теплий, цікавий.




середа, 13 вересня 2023 р.

                           Дистанційне навчання 

14.09.2023 рік

  Зарубіжна література (група №5)


Тема 2. Етапи і шедеври античності. Гомер. Завдання: переглянути відео і зробити коротенький конспект.

Гомерівський епос: "Іліада", "Одіссея" (укр.) Давня Греція та Рим

https://www.youtube.com/watch?v=0PdJe7OzRks



  Українська література  (група №2)
 

Тема 3-4. Проблема дітей і батьків у повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"

Завдання: прочитати повість "Кайдашева сім'я" і скласти коротку характеристику основних персонажів твору.

Кайдашева сім'я Фільм повністю

https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs 

 Кайдашева сім'я

 https://www.youtube.com/watch?v=j6VKOXyBJ18

 “Кайдашева сiм’я” АНАЛІЗ (паспорт твору)
 https://dovidka.biz.ua/kaydasheva-sim-ya-analiz/ 




вівторок, 12 вересня 2023 р.

 

Добрий день, шановні першокурсники! Це завдання саме для вас!

На подвійних листочках в лінію виконуєте завдання. Самі завдання не переписуєте, тільки відповіді. Чекаю на фото ваших робіт .

Підписуєте листочок зверху ось так:

Перевірна контрольна робота

з предметів «Українська мова» і «Українська література»
для здобувача освіти групи №.....

Прізвище та ім'я ( в родовому відмінку)

Є І і ІІ варіанти: І варіант виконують учні, чиє прізвище починається на літеру А-К, ІІ варіант виконують учні, чиє прізвище починається на літеру Л-Я.

І варіант

Термін виконання завдання – 45 хвилин

Форма проведення – письмова робота

Рівні та зміст завдань

УРБ*

І рівень

1.    1. Запишіть, взявши у лапки (де потрібно), іменникивласні назви:

Поема Мойсей, гора Ай-Петрі, журнал Перець, річка Харків, круїзний лайнер Леся Українка, озеро Синевир, печиво Ювілейний букет, пансіонат Зоря, кав’ярня Зустріч , селище Слобожанське.

2.    2. Запишіть числівник 2021 у орудному відмінку.

3.    3. Виберіть одну правильну відповідь.

Поема Лесі Українки «Давня казка»  – це розповідь про:

А) роль поета і поезії в суспільстві;

Б) історичні події;

В) повстання проти можновладців;

Г) стосунки між володарем і народом;

Д) кохання, вірність і зраду.

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

Усього за рівень:

3

ІІ рівень

1.    1. Виберіть і підкресліть правильний варіант відповіді.

Закінчення – а у формі родового відмінка  мають усі іменники в рядку:

А) пісок, атом, додаток, трикутник;

Б) гараж, робітник, учитель, палац;

В) майданчик, долар, трактор, Харків;

Г) горох, барвінок, мотор, дизель;

Д) плащ, малюнок, дах, Дніпро.

2. Замініть іншомовні слова власне українськими.

Лінгвістика, горизонт, госпіталь, аудієнція, пілот, міграція, фах, шофер, стимул, ідеал.

3.    3. Виберіть одну правильну відповідь. М. Коцюбинський назвав свою повість «Дорогою ціною», тому що у ній розповідається про:

А) викуп з кріпацтва;

Б) кохання головних героїв;

В) проблему волі та можливості її здобуття;

Г) пригоди головних героїв;

Д) історичне минуле українського народу.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

1

Усього за рівень:

3

ІІІ рівень

1.    1. Від назв населених пунктів за допомогою суфікса  - ськ - утворіть назви територіальних одиниць(пам’ятайте про чергування приголосних):

Куп’янськ, Люботин, Коломак, Харків, Чугуїв, Печеніги, Великий Бурлук, Збараж, Кременчук, Бахмач, Запоріжжя, Хуст, Арциз, Острог, Дрогобич, Золотоноша, Вінниця, Умань, Мелітополь, Вовчанськ.

2. Простим є речення:

А) Далеко чути ніжні звуки, гучно линуть дівочі голоси.

Б)  Жовтокоса осінь не забарилася, бо закони природи невблаганні.

В) Пташині зграї злітають високо в небо, і від того здіймається вітер.

Г) Яскравої й теплої тихої днини кружляє над землею, сідає на обличчя павутиння.

3. Виберіть одну правильну відповідь.

Головного героя поеми І.П Котляревського «Енеїда» звуть:

А) Низ;

Б) Евріал;

В) Турн;

Г) Еней;

Д) Зевс.

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

1

Усього за рівень:

3

IV рівень

1.    Перепишіть текст, розставляючи розділові знаки

Сади над річкою

Є своєрідні закутки на Червоноградщині. Є милі, затишні місця де ввечері співають комарі і на темну зелень спадає м’який одсвіт вечірньої заграви. Повітря насичене несказанною ніжністю воно переливається як дорогий оксамит.

Сходять ароматом сади…

Стежка вузенька. Праворуч – очерет ліворуч – тополі яблуні черешні. А спереду за безліччю зворотів кутів спокійне плесо річки в зелених берегах.

Надвечір’я.  Заснули хвилі й очерети. Ніби крізь сон кумкають жаби. В просвіті між очеретами й кущами ліщини стеляться панорами горбів. Між ними вже залягає вечірня тінь перебігаючи по шахових картках ячменю і проса.

А тут навколо зелень… Берег і луки кущі й поодинокі деревця тропічне гарбузиння і велетні-соняшники, рівні шеренги картопель прополотих чисто й дбайливо кучерява пшеничка-кукурудза присадкувата капуста і просто клапті цілинної зелені забирають душу в полон.

На сади приходьте дивитись ввечері при місяці коли він стоїть на небосхилі і навколо ні темно ні видно. В усі кінці ледь посріблені вигаптувані тінями розбігаються алеї…

   152 слова                                                                          За І. Сенченком

 

3

Усього за рівень:

3

Усього балів:

12

 

Перевірна контрольна робота
для здобувачів освіти І курсу ЗП(ПТ)О
з предметів «Українська мова» і «Українська література»

ІІ варіант

Термін виконання завдання – 45 хвилин

Форма проведення – письмова робота

Рівні та зміст завдань

УРБ*

І рівень

1.    1. Запишіть, взявши у лапки (де потрібно), іменникивласні назви:

Селище Слобожанське, пансіонат Зоря, поема Мойсей, гора Ай-Петрі, круїзний лайнер Леся Українка, річка Харків, журнал Перець, озеро Синевир, кав’ярня Зустріч, печиво Ювілейний букет.

2.    2. Запишіть числівник 2022  в орудному відмінку.

3.    3. Виберіть одну правильну відповідь.

Поема Лесі Українки «Давня казка»  – це розповідь про:

А) повстання проти можновладців;

Б) кохання, вірність і зраду;

В) роль поета і поезії в суспільстві;

Г) історичні події;

Д) стосунки між володарем і народом.

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

Усього за рівень:

3

ІІ рівень

1.    1. Виберіть і підкресліть правильний варіант відповіді.

Закінчення – а у формі родового відмінка  мають усі іменники в рядку:

А) плащ, малюнок, дах, Дніпро;

Б) пісок, атом, додаток, трикутник;

В) гараж, робітник, учитель, палац;

Г) горох, барвінок, мотор, дизель;

Д) майданчик, долар, трактор, Харків.

2. Замініть іншомовні слова власне українськими.

Ідеал, міграція, лінгвістика, горизонт, шофер, госпіталь, пілот, фах, аудієнція, стимул.

3.    3. Виберіть одну правильну відповідь. М. Коцюбинський назвав свою повість «Дорогою ціною», тому що у ній розповідається про:

А) проблему волі та можливості її здобуття;

Б) історичне минуле українського народу;

В)  кохання головних героїв;

Г) викуп з кріпацтва;

Д) пригоди головних героїв.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

1

Усього за рівень:

3

ІІІ рівень

1.    1. Від назв населених пунктів за допомогою суфікса  - ськ - утворіть назви територіальних одиниць(пам’ятайте про чергування приголосних):

Золотоноша, Куп’янськ, Печеніги, Коломак, Запоріжжя, Харків, Великий Бурлук, Острог, Збараж, Хуст, Кременчук, Бахмач, Дрогобич, Вінниця, Умань, Арциз, Мелітополь, Люботин, Вовчанськ, Чугуїв.

2. Простим є речення:

А) Пташині зграї злітають високо в небо, і від того здіймається вітер.

Б) Яскравої й теплої тихої днини кружляє над землею, сідає на обличчя павутиння.

В) Жовтокоса осінь не забарилася, бо закони природи невблаганні.

Г) Далеко чути ніжні звуки, гучно линуть дівочі голоси.

3. Виберіть одну правильну відповідь.

Головного героя поеми І.П Котляревського «Енеїда» звуть:

А) Еней;

Б) Евріал;

В) Зевс;  

Г) Низ;

Д) Турн.

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

1

Усього за рівень:

3

IV рівень

1.    Перепишіть текст, розставляючи розділові знаки

Сади над річкою

Є своєрідні закутки на Червоноградщині. Є милі, затишні місця де ввечері співають комарі і на темну зелень спадає м’який одсвіт вечірньої заграви. Повітря насичене несказанною ніжністю воно переливається як дорогий оксамит.

Сходять ароматом сади…

Стежка вузенька. Праворуч – очерет ліворуч – тополі яблуні черешні. А спереду за безліччю зворотів, кутів спокійне плесо річки в зелених берегах.

Надвечір’я.  Заснули хвилі й очерети. Ніби крізь сон кумкають жаби. В просвіті між очеретами й кущами ліщини стеляться панорами горбів. Між ними вже залягає вечірня тінь перебігаючи по шахових картках ячменю і проса.

А тут навколо зелень… Берег і луки кущі й поодинокі деревця тропічне гарбузиння і велетні-соняшники рівні шеренги картопель прополотих чисто й дбайливо кучерява пшеничка-кукурудза, присадкувата капуста і просто клапті цілинної зелені забирають душу в полон.

На сади приходьте дивитись ввечері при місяці коли він стоїть на небосхилі і навколо ні темно ні видно. В усі кінці ледь посріблені вигаптувані тінями розбігаються алеї…

   152 слова                                                                          За І. Сенченком

 

3

Усього за рівень:

3

Усього балів:

12